Voor mijn dressuurzadels zijn ze helaas wel te kort, maar onder m'n springzadel liggen de ATC dekjes wel fijn. Ik heb 17,5 inch zadels, dus niet echt groot.
Ik zal zo eens een vergelijkingsfoto maken van Anky-Eskadron en Anky-Lemieux maar het scheelt echt bijna niks meer. Ik had ook nooit Anky omdat het niet paste onder mijn zadel met vrij lange zweetbladen maar de dekjes zijn een stuk langer geworden.
Renee_S
Geplaatst: 09-10-17 15:17
Ik vind persoonlijk de pasvorm van de anky dekjes erg fijn. Door de anti slip letters blijven ze goed liggen als je ze de kamer in trekt, ipv andere dekjes die tijdens het rijden weer terug zakken. Nou heeft mijn paard niet zo'n hoge schoft, kan me wel voorstellen als je er een met echt hoge schoft hebt het minder fijn ligt. Ik heb een dressuurzadel 17,5inch met extra lange zweetbladen en past fijn
Ik ben ook aan het kijken naar de Anky collectie en twijfelde ook over de maat. Had een eskadron dressuurdekje van een oudere collectie en die was veel te groot. Na een paar keer rijden dus weer verkocht. Zijn deze vergelijkbaar?
Josien welke maar is je zadel? Ik denk dat vanaf 17 / 17,5 een anky heel prima staat
Jester_
Geplaatst: 09-10-17 15:49
Ik heb een 17 inch zadel maar voor het idee met anky en een huidige eskadron blackberry:
Zoals je ziet is de eskadron veel langer
Josien_
Geplaatst: 09-10-17 16:28
Renee_S schreef:
Josien welke maar is je zadel? Ik denk dat vanaf 17 / 17,5 een anky heel prima staat
17 inch heb ik! Normaal altijd gewoon full dresuur van de meeste merken en ook Eskadron springdekjes die prima zijn. Maar de dressuur was echt geen gezicht zo groot.
Volgens mij heb ik een Anky rijbroek van een oud seizoen die wel door kan voor copper, als ik de kleuren zo zie... Jullie zijn meer kenner dan Ik, maar misschien heeft iemand hier interesse? (Jullie weten meer van de kleuren dan ik)
The_Cat
Geplaatst: 10-10-17 09:29
Splendesco schreef:
De Anky Copper is echt prachtig, iemand een idee welke peesbeschermers hierbij passen?
Ik geloof dat er ook anky copper peesbeschermers mee uitgebracht zijn, maar anders heeft br van die pro max getten in cognac kleur die er ook wel bij gaan
Damelza
Geplaatst: 10-10-17 09:54
Splendesco schreef:
De Anky Copper is echt prachtig, iemand een idee welke peesbeschermers hierbij passen?
Vind over het algemeen een mooi paar bijpassend bij het tuig het mooist