Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilaan schreef:Knoop is door hier! Ik ga boomloos![]()
Heb even alles afgewogen en toch de zadelmaker laten komen nog. Maar die had op het moment alleen zadels die qua prijs rond de 700 lagen.
Zij gaf ook aan dat ze een niet al te makkelijke rug had.
Ondertussen ook een paar keer gereden op verschillende boomloze zadels. Had wel wat spierpijn maar vond het eigenlijk best wel prima rijden![]()
En ik kreeg een fantastisch (en lief) aanbod dus ik ben om
ilaan schreef:Knoop is door hier! Ik ga boomloos![]()
Heb even alles afgewogen en toch de zadelmaker laten komen nog. Maar die had op het moment alleen zadels die qua prijs rond de 700 lagen.
Zij gaf ook aan dat ze een niet al te makkelijke rug had.
Ondertussen ook een paar keer gereden op verschillende boomloze zadels. Had wel wat spierpijn maar vond het eigenlijk best wel prima rijden![]()
En ik kreeg een fantastisch (en lief) aanbod dus ik ben om
Mizora schreef:denk ook wel deels omdat desbetreffende personen misschien geen boomloos ervaring hebben. Heb idd ook naam gemaakt. Maar heb er wel mijn lesje uit geleerd. Zal dan ook echt nog maar alleen topics openen als het met hulp van buitenaf al geprobeerd is maar ik nog steeds met vragen zit.MG. Het zal voor een deel zijn omdat je best een hoop topics hebt geopend met steeds weer een ander probleem, al dan niet voortbordurend op een eerder probleem. Je hebt in mijn ogen nu een goede keuze gemaakt, maar je hebt ondertussen wel een bepaalde naam gemaakt. En dat moet slijten, tot dan zijn mensen geneigd om je extra strikt te beoordelen.
Julu72 schreef:Buitenritten en boomloos ... Héérlijk! Ik heb al twee keer een week alle dagen meerdere uren buitenritten gemaakt en paard en ik genoten met volle teugen
Het is dat ik overstap op western dat ik mijn Barefoot Cherokee Classic te koop heb, want anders was ik er nog heel veel meer buitenritten op gaan doen.
Ook mijn man is overgegaan op boomloos en is dus ook 'om'.
Mayflower_ schreef:Ooh heel herkenbaar dat verhaal van de BM!! Mijn bovenlichaam is langer dan mijn benen en ik kon niet in de juiste houding zitten. Jij hebt ook een endurance-model toch? Ze zitten wel heerlijk he.
_Cindy schreef:Mooie BM heb je. Ben zelf een paar maanden geleden van BM naar een Arizona Nut gegaan. Zat zelf heerlijk in die BM maar op mijn paard schoof het.
_Cindy schreef:Mooie BM heb je. Ben zelf een paar maanden geleden van BM naar een Arizona Nut gegaan. Zat zelf heerlijk in die BM maar op mijn paard schoof het.