Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cambiar schreef:Echt? Ik denk dat dat wel nog iets zou hebben in lange chaps versie![]()
)
! Inderdaad, lijkt er heel goed op. Wie weet kan dat nog eens van pas komen...alabatavorum schreef:Dat gaucho zadel van Hue-Hott is best aardig, al prefereer ik toch mijn Romeinse zadel met zadelhoorntjes.

. ik heb ervaring. 11 uur achter een kudde geiten aan gesjokt.
). Wel prachtige zadeltjes
inderdaad prachtige zadeltjes uit die eerste link!! En dat is ook geen geld... Jammer dat die verzendkosten zo hoog oplopen. 
:Zitouna schreef:He maar in dat filmpje op youtube van die zadelmaker zie je toch allemaal houten bomen voorbij komen? Mij lijken het ook erg fijne zadeltjes, maar wat moet je er dan allemaal nog bij hebben, ook iets voor erover heen/eronder? En beugels/beugelriemen, borsttuig, staartriem etc..

stoelzit heb ik voor het steppe- en strandhobbelen wat we hier doen geen probleem mee.. Maar op die Criollo ranch reden ze dan ook met zulke zadels? Ik dacht dat dat ander soort zadels waren, met die twee 'rollen'? Oh ja als je ze wilt doorsturen die foto's, ben wel benieuwd
ik ben ook wel geïnteresseerd om evt met je mee te bestellen, dat drukt vast de kosten weer... Ik heb een Belgisch/Franse vriendin hier op Djerba die jaren in Argentinie met Criollo's heeft gewerkt, ik zou haar ook eens kunnen vragen, zij heeft daar nog veel contacten. Hmm heb je enig idee hoe lang de zadels zijn? De paarden hier zijn wel erg kort namelijk..