Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Klasien schreef:Hier geen breukjes of scheurtjes in het leer hoor, ik vind alleen dat het leer wel wat soepeler had mogen zijn.
Raja schreef:Klasien schreef:Hier geen breukjes of scheurtjes in het leer hoor, ik vind alleen dat het leer wel wat soepeler had mogen zijn.
als het leer soepeler wordt (vooral bij de multi) dan is de werking ook niet meer zoals het bedoeld is.
Het is leer is wat stugger omdat het ook goed op zn plaats moet kunnen blijven en niet gaat schuiven e.d.
ShadowFax schreef:dames waar hebben jullie ook alweer bij de knhs gelezen dat de multi (het ringetje) niet mag?
En ik denk dat ik de multi ga bestellen en bitloos ga testen en als het niet werkt mijn multi maat cob te koop zet, denken jullie dat je de multi's 2e hands goed kan verkopen?
ShadowFax schreef:dames waar hebben jullie ook alweer bij de knhs gelezen dat de multi (het ringetje) niet mag?
En ik denk dat ik de multi ga bestellen en bitloos ga testen en als het niet werkt mijn multi maat cob te koop zet, denken jullie dat je de multi's 2e hands goed kan verkopen?
josie schreef:ShadowFax schreef:dames waar hebben jullie ook alweer bij de knhs gelezen dat de multi (het ringetje) niet mag?
Dat staat in het regelement