PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:42

Texas02 schreef:
Ze zullen wel moeten aangezien het op hun website staat.

Nee hoor websites zijn altijd onder voorbehoud van fouten. Dan hoeven ze niet te leveren.

Maar ze hebben ook wel eens een lemieux dekje 1 kleur voor €30 erop gezet. Die kwam gewoon

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:46

Drico schreef:
Texas02 schreef:

Agradi kennende zullen ze wel met iets komen waardoor ze niet gaan leveren :P

dan ga ik een klacht indienen, ze moeten hun zaken maar op orde houden.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:50

Spenk schreef:
Texas02 schreef:

Nee hoor websites zijn altijd onder voorbehoud van fouten. Dan hoeven ze niet te leveren.

Maar ze hebben ook wel eens een lemieux dekje 1 kleur voor €30 erop gezet. Die kwam gewoon

Iemand heeft zoiets voor de rechter laten komen en als er een bestelbevestiging is, dan win je schijnbaar :')

Misschien is het wel geen fout maar werd ie daar gewoon niet verkocht... Heb niet het idee dat ie mega populair is en de foto's van Agradi helpen ook niet enorm gok ik?

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:52

Er zijn ook zaken bekend waarbij je niet won. Het staat ook in de algemene voorwaarden. Maargoed wat ik zeg kan best kloppend zijn hoor ze doen het vaker

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:57

Ik ben benieuwd! In principe is het wel zo dat de prijzen die op de website staan, geldig behoren te zijn. Zo heb ik al wel eens in een winkel gezegd "maar op de website staat het voor xx", en het zo voor de website prijs meegekregen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:06

romyvs schreef:
charlotteehx schreef:
weet er iemand nog een niet al te duur shirtje dat mooi bij de wine zou passen?

Als je voor bij de diamond wine ruffle bedoeld past daar denk ik de berry baselayer bij. Laat deze ook toevallig aan de aanbieding zijn bij agradi (en anders horseboutique).

Bedankt hè dames! Had me voorgenomen dat ik nu wel even genoeg setjes heb maar voor die prijs kan ik het ook niet laten, heb ook de berry baselayer besteld. Hopelijk een mooie match.
Wel heb ik de springvariant besteld (alle andere laatste dekjes waren dressuur dus kunnen we afwisselen).
Gelukkig wordt onze nieuwe pony binnenkort ook zadelmak gemaakt.
Kunnen we ze toch net wat vaker gebruiken. :P

Berry en wine is een hele slechte match :=
Ik heb alleen een foto van de berry met de oude merlot
Afbeelding

En hier zie je het berry shirtje met het wine shirtje, de wine past exakt bij de wine
Afbeelding

Het randje van dit dekje is de wine
Afbeelding

Volgens mij heb ik namelijk foto’s voorbij zien komen dat de ruffle wine dezelfze al de xmas wine is. Of ben ik nu heel ver uit de richting?

Bij mij vielen die baselayers heel gek maar alleen al vanwege de kleur is alles terug gegaan :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:08

maessie schreef:
De berry past bij de bies van de wine ruffle ;)
(Meest links de berry)
[ [url=m/d7actG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh zie nu dat jij t ook al had geplaatst := iets met stukjes meelezen/reageren _O-

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:12

Afbeelding

Prijs is inmiddels aangepast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:25

Dan is de kans wel groot ze niet leveren het staat ook in hun voorwaarden

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:12

De diamond ruffle heeft volgens mij een berry rand.
Ps houd in hun promo filmpje zowel de wine als de berry baselayer erlangs en die matchen allebei. Ene kleur met het dekje andere kleur met de rand.

Mijn order is wel aangepast deze ochtend naar wordt verzameld door onze magazijn medewerksters dus heb stiekem goede hoop.
Laatst bijgewerkt door romyvs op 13-02-22 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:16

romyvs schreef:
[

Ah okee, jaa ik volg niet meer zoveel van ps behalve dan dat ik de mijne weg doe _O-

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:21

Ik heb bij hun een keer voor €15 een Kentucky halster besteld was ook een foutje en toen hebben ze mega veel smoesjes gebruikt. Dat het bv alleen het nek gedeelte was van het halster enz,.. ben er toen redelijk fel tegen in gegaan want ik had screenshots van de website maar heb het toen niet gekregen en ook bijna niets van compensatie. :+ dus ben benieuwd!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:24

Aha mijn bestelling staat er ondertussen zo bij. Ze hebben daar echt het systeem met de stock compleet niet op orde volgens mij.
Afbeelding

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:51

k_m schreef:
Ik heb bij hun een keer voor €15 een Kentucky halster besteld was ook een foutje en toen hebben ze mega veel smoesjes gebruikt. Dat het bv alleen het nek gedeelte was van het halster enz,.. ben er toen redelijk fel tegen in gegaan want ik had screenshots van de website maar heb het toen niet gekregen en ook bijna niets van compensatie. :+ dus ben benieuwd!

Heb voor de zekerheid ook screenshots gemaakt ook dat de producten voorradig waren. (Staat ook in mijn besteloverzicht)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:52

Als ze straks iedereen moeten mailen staan we in ieder geval sterk :+

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:53

k_m schreef:
Aha mijn bestelling staat er ondertussen zo bij. Ze hebben daar echt het systeem met de stock compleet niet op orde volgens mij.
[ [url=m/ER9Cnh.png]Afbeelding[/url] ]

Was hij wel nog op voorraad toen je bestelde of stond er ook een levertijd van 5 tot 10 werkdagen?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:54

2 tot 10 werkdagen stond er idd maar zo staat hij er nu ook op voor de €71 dus dan moeten ze gewoon leveren.

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:02

k_m schreef:
2 tot 10 werkdagen stond er idd maar zo staat hij er nu ook op voor de €71 dus dan moeten ze gewoon leveren.

Daarom durfde ik de dressuur variant niet te bestellen, dacht pak ik de spring die is nog op voorraad dan heb ik het meeste kans. Kwam ook wel goed uit want ik heb de Hunter green ruffle al in dressuur. Is ook wel leuk als we een keer een leuk nieuw springdekje hebben :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:06

Bij mij gaf ie gisteren met bestellen ook al aan dat de levertijd tussen 15 en 25 februari zou zijn.
Voor de zekerheid ook maarscreenshots gemaakt

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:16

Een winkel mag wel aangeven dat het een prijsfout was en daar bepaalde acties op doen. Als ik in mijn webshop perongeluk een verkeerde prijs neerzet, mag ik dit communiceren met de klant en daar actie op ondernemen. Ik heb dan geen leverplicht. Dus kan zijn dat agradi hier op terug komt.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:21

k_m schreef:
[ [url=m/ER9Cnh.png]Afbeelding[/url] ]

Dit staat er altijd bij als het tussen x aantal dagen wordt geleverd en het niet direct op voorraad is :) dus zegt nu nog niet zoveel, daarvoor zal je echt moeten afwachten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:23

als hij niet meer op voorraad is en de spring wel mogen ze hem van mij omwisselen :j dan leg ik hem wel onder mijn springzadel

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:24

Ja ik snap het idd wel, fouten kunnen gebeuren natuurlijk. Ben benieuwd, wacht het af. Hij staat bij mij idd ook op 'wordt verzameld'.

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:25

Romy1234 schreef:
Bij mij gaf ie gisteren met bestellen ook al aan dat de levertijd tussen 15 en 25 februari zou zijn.
Voor de zekerheid ook maarscreenshots gemaakt

Dat was bij mij ook idd. :j Alleen staat het er nu ook zo als bij K_M (niet op voorraad maar levering tussen 15 en 25 februari). Zou toch wel ergggg balen als het niet geleverd zou worden, ik heb de bandages er ook nog later bijbesteld gisteravond. Daar staat overigens levering verwacht 14/15 februari (wordt verzameld door magazijn medewerkers).

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:02

Bij mij staat inderdaad ook wordt verzameld, 14/15 feb de levering!
Ben benieuwd of we hem allemaal binnen krijgen! Hoop het wel haha