Joaquim schreef:past een dekje van ps of es in maat springen (full) onder een veelzijdigheidszadel?
Ik heb dressuur full onder mijn veelzijdigheidszadel liggen en dat gaat prima. Heb zeker niet het gevoel dat die veel te lang/groot is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenara schreef:Joaquim schreef:past een dekje van ps of es in maat springen (full) onder een veelzijdigheidszadel?
Ik heb dressuur full onder mijn veelzijdigheidszadel liggen en dat gaat prima. Heb zeker niet het gevoel dat die veel te lang/groot is.
Mila983 schreef:Zou iemand de lengte en breedte van een PS dekje cob dressuur willen opmeten? Ik twijfel namelijk of cob groot genoeg zal zijn en ik ben bang dat full net te ruim is.
bliksemflits schreef:Mila983 schreef:Zou iemand de lengte en breedte van een PS dekje cob dressuur willen opmeten? Ik twijfel namelijk of cob groot genoeg zal zijn en ik ben bang dat full net te ruim is.
Volgens mij staat dit gewoon op de site?
EDIT:
[ [url=m/L5GsBv.png]Afbeelding[/url] ]
Joaquim schreef:dressuur onder een vzh ziet er idd niet zo heel verkeerd uit. ik denk dat maat cob dan net iets beter zou zijn. ik ga het eens opzoeken. bedankt om het even te tonen!