Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CelinI schreef:Elise_K schreef:Countrymill heeft sowieso laagste prijs garantieDus als er een 25% actie is bij Horze maar je wilt niet lang wachten, dan mag je het volgens hun voorwaarden voor die kortingsprijs meenemen bij de Countrymill
Volgens mij klopt dit niet hoor! Countrymill heeft laagste prijsgarantie, maar kortingen gelden hier niet voor! Dus ze hebben ze laagste prijsgarantie op de normale prijs! Mocht je dus iets van Lemieux voor een lagere prijs zien ergens zonder dat daar een kortingspercentage op zit, dan krijg je het bij Countrymill ook voor die prijs.
Citaat:Wij gaan mee in kortingsacties die gelden bij een andere winkel/webshop. Deze acties moeten voor ons controleerbaar zijn op het moment van afrekenen.
Wij gaan niet mee in magazijnuitverkopen, opruimingen, marktplaatsverkopen, veilingen, leegverkopen of faillissementsverkopen.
Daphneeeej schreef:Ie idd met korting wat ze accepteren bij de country mill. Heb er een bucas deken gekocht met laagste prijs garantie omdat er 20% korting was op die deken in een adere winkel. Scheelde een boel! Zo lang je bewijs kan laten zien dan accepteren ze dat
freetorun schreef:Het Suede Caramel dressuurdekje is binnen!
In het echt is het dekje iets warmer:
[ [url=m/9bDMfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ECIwCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er nog niet meegereden. Dat ga ik zaterdag doen, dan maak ik in het buitenlicht ook even foto's!Esther_r20 schreef:wil je daar een foto van plaatsen? ik ben daar ook heel benieuwd naar
Bij deze