Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valerie_91 schreef:Hey iedereen,
Ik heb sinds kort de lemieux stug boots beenbeschermers in maatje L, ik gebruik deze voor de voorbenen.
Heel tevreden van, al zou mijn vosje beter een maatje M hebben gepast.
Zijn er mensen die deze bescherming ook gebruiken voor de achterbenen? Ik ben aan het twijfelen om mijn maatje L voor de achterbenen te gebruiken en een maatje M bij te kopen. Iemand hier ervaringen mee?
Daarnaast was ik op zoek naar meer informatie over deze bescherming, maar ik zag dat bepaalde sites (dezelfde?) boots verkopen voor de achterbenen (hind). Kan er iemand mij uitleggen wat het verschil is? Bij de informatie staat er wel bij dat deze ook voor de voorbenen kunnen gebruikt worden, maar oorspronkelijk gemaakt zijn voor de voorbenen. Nu kan ik er niet echt aan uit, iemand een woordje uitleg?
Valerie_91 schreef:Hey iedereen,
Ik heb sinds kort de lemieux stug boots beenbeschermers in maatje L, ik gebruik deze voor de voorbenen.
Heel tevreden van, al zou mijn vosje beter een maatje M hebben gepast.
Zijn er mensen die deze bescherming ook gebruiken voor de achterbenen? Ik ben aan het twijfelen om mijn maatje L voor de achterbenen te gebruiken en een maatje M bij te kopen. Iemand hier ervaringen mee?
Daarnaast was ik op zoek naar meer informatie over deze bescherming, maar ik zag dat bepaalde sites (dezelfde?) boots verkopen voor de achterbenen (hind). Kan er iemand mij uitleggen wat het verschil is? Bij de informatie staat er wel bij dat deze ook voor de voorbenen kunnen gebruikt worden, maar oorspronkelijk gemaakt zijn voor de voorbenen. Nu kan ik er niet echt aan uit, iemand een woordje uitleg?
pol013 schreef:meiske1577 schreef:Ik twijfel of ik een set lemieux stealth air xc boots zal bestellen voor zowel voor als achter. Mensen in dit topic die ervaring met deze hebben?
Blijven ze mooi bij een paard wat wat strijkt?
Ik heb de nieuwe. Kwaliteit lijkt nu prima.
Heb ze wel pas 3 keer gebruikt.
Ze draaien bij mij wel iets. De gell achtige bescherming is niet voorgevormd en heeft dan wat moeite met fijner beenwerk. Het lijkt er op dat dit steeds minder wordt. Ze zijn nu in ieder geval steeds beter blijven zitten.
Ik vind ze beschermend genoeg, ook voor de cross. Ik heb ze om mijn arm geknoopt en er eens flink mee op een tafel gebeukt. Prima.
snissje schreef:Ik kom niet helemaal uit mijn dilemma.. misschien kunnen jullie mij helpen?
Mijn merrie heeft zeiknatte benen na het rijden. Zeker met het warmere weer. Ik werk nu met de flextrainer air van HH. Dat werkt het beste tot nu toe maat nog steeds zeikes.. Het liefst heb ik zachte beschermers. Maar met hard schaal zou ook kunnen alleen achter niet. Wat hebben jullie voor suggesties?