Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
filou schreef:Doen!!![]()
Ik heb het net toch ook gedaan, kon de spanning niet meer aan. De musk suède is besteld! Dit topic is echt niet goed voor je portemonnee
Sorriso schreef:filou schreef:Doen!!![]()
Ik heb het net toch ook gedaan, kon de spanning niet meer aan. De musk suède is besteld! Dit topic is echt niet goed voor je portemonnee
Ik denk dat jij hem mogelijk eerder binnen hebt dan ik, dus ben benieuwd naar jouw foto.
Mijn Dynamique sage vest houdt de boel op, die komt pas einde van de maand.
Janntjuh schreef:Mijn suede azure staat nu op een levering van 26 maart.
Sorriso schreef:filou schreef:Doen!!![]()
Ik denk dat jij hem mogelijk eerder binnen hebt dan ik, dus ben benieuwd naar jouw foto.
Mijn Dynamique sage vest houdt de boel op, die komt pas einde van de maand.
YentlShots schreef:Mijn ink blue is ook geleverd! Wilde er eigenlijk vandaag gelijk mee gaan rijden maar alleen vanochtend zou t droog zijn, dus gereden toen pakketje binnenkwam. Toen draaide het weer om en heb ik in de regen gereden en is het vanmiddag droog![]()
Dus hierbij een testfoto op een ander slachtoffer [ [url=m/Al1nI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje_M schreef:YentlShots schreef:Mijn ink blue is ook geleverd! Wilde er eigenlijk vandaag gelijk mee gaan rijden maar alleen vanochtend zou t droog zijn, dus gereden toen pakketje binnenkwam. Toen draaide het weer om en heb ik in de regen gereden en is het vanmiddag droog![]()
Dus hierbij een testfoto op een ander slachtoffer [ [url=m/Al1nI4.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Ik kan musk wel op een palomino leggen, dichter dan dat kom ik niet bij Harlinger in de buurt
filou schreef:Nou ik moet zeggen dat de musk me positief verrast heeft! Ik zit nu alleen nog in dubio of ik dit wel “ruinwaardig” vind, iedereen hier denkt al dat het een merrie is![]()
[ [url=m/sj9S1g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7P2WNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook meteen de ink loire er even opgelegd. De kleur komt in loire zeker beter tot z’n recht dan bij de suède, maar ik weet nog niet helemaal of het m’n ding is dat glimmende dus denk dat die wel terug gaat
[ [url=m/JhAAhd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h26AQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:Ughhh mijn mama plaatst net in onze familie app dat mijn pakketje is aangekomen. Mijn vriend zit daar ook in en nu kan ik niet zeggen dat ik die al laaang geleden had gekocht![]()
ANYWAY sage in the building! Morgen passen