Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
woepsie90 schreef:Ik heb mijn Ghost nog niet echt met rijden gebruikt maar met longeren merk ik dat hij na een tijdje draf wat naar achter schuift. Hoe komt dit?
Sarah_Elise schreef:Haha ik vind je paard ook echt supergaaf!
Prachtig hoe ze ook loopt te sjouwen aan de (dubbele?) longe!
Gladijs schreef:Wauw MaritB, ik reageer niet snel in een topic maar jeetje wat heb jij een fijn paardje zeg! Prachtig beestjeals je nog eens een veulentje gaat krijgen mag je me best bellen
![]()
Die ribbels in het paard heb ik ook altijd maar heb er nog geen nadelen van ondervonden, heb mij ook weleens afgevraagd of het wellicht pijn doet, maar krijg nul response van mijn ponybeestje.
Ziet er super uit zo met de ghost
MaritB schreef:Gladijs schreef:Wauw MaritB, ik reageer niet snel in een topic maar jeetje wat heb jij een fijn paardje zeg! Prachtig beestjeals je nog eens een veulentje gaat krijgen mag je me best bellen
![]()
Die ribbels in het paard heb ik ook altijd maar heb er nog geen nadelen van ondervonden, heb mij ook weleens afgevraagd of het wellicht pijn doet, maar krijg nul response van mijn ponybeestje.
Ziet er super uit zo met de ghost
Dank je wel!ze is momenteel drachtig, dus ik geef je wel een seintje volgend voorjaar
![]()
Ik ga wel even testen en vergelijken met andere padsfijn dat je er geen gevolgen van gehad hebt!
Gypsy schreef:Ik zag ze ja, maar vind dat niet zo sjiek, met een dekje eronder. Het is ook voor op wedstrijd etc.
tennan schreef:Gypsy schreef:Ik zag ze ja, maar vind dat niet zo sjiek, met een dekje eronder. Het is ook voor op wedstrijd etc.
Hoe bedoel je met een dekje eronder?
Ik had het over deze en daar zit gewoon lamsvacht onder:
http://www.kifrahorse.nl/webshop/-kifra ... blauw.html