, de Lemieux poetshandschoenen besteld. Ze zien er op het filmpje zo handig uit met wassen en poetsen enzo, dat ik het wel eens wil proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jester_ schreef:Ik heb, de poetser die ik ben, de Lemieux poetshandschoenen besteld. Ze zien er op het filmpje zo handig uit met wassen en poetsen enzo, dat ik het wel eens wil proberen
biancaaaa schreef:Weet iemand of er ook nieuwe kleuren komen voor de Merino+ dekjes? Ik heb al zwart en wit maar wil graag nog een mooi kleurtje bestellen maar lemieuxproducts.com geeft aan dat die (al enige tijd) Out of Stock zijn.
DatBenIkNou schreef:LauraO schreef:Iemand hier ervaring met de derby pro beenbeschermers?
Twijfel of ik deze met de actie van EJ aanschaf voor de training...
Hoe vallen ze : groot/klein/normaal? Zijn ze een beetje luchtig?
Weet jij wanneer e j
actie weer is eigenlijk?
alleen is de foto erg onduidelijk
Dus als er een 25% actie is bij Horze maar je wilt niet lang wachten, dan mag je het volgens hun voorwaarden voor die kortingsprijs meenemen bij de Countrymill
Elise_K schreef:Countrymill heeft sowieso laagste prijs garantieDus als er een 25% actie is bij Horze maar je wilt niet lang wachten, dan mag je het volgens hun voorwaarden voor die kortingsprijs meenemen bij de Countrymill