Wauw, dat ziet er zo mooi uit! Dekje, bandages en zelfs de springschoenen in dezelfde kleur Ik zou graag nog een fris kleurtje willen aanschaffen maar ik kan helemaal niet kiezen/bedenken welke het mooiste zou staan bij mijn paardje.
Ik blijf die copper ook echt prachtig vinden helaas echt geen kleur voor op een fjord.
Ik heb de granite rijbroek met copper details besteld bij ooteman , en de mockneck in copper, wood en granite. Ben enorm benieuwd! Wil nu het granite dekje er nog bij en dan heb ik weer genoeg uitgegeven voor de winter
LauraO
Geplaatst: 06-10-17 10:07
Ik meld me ook even
Ik koop niet super vaak nieuwe spullen, maar de nieuwe anky collectie maakt hebberig!
Voor mijn moeder heb ik de blauwe (azhurite) pad gekocht en voor mezelf de mockneck die daarbij hoort (met de pads doen we samen )
De kleur kreeg ik niet heel mooi op de foto. In het echt is het een mooiere kleur.
Daarnaast wil ook heel graag de copper en granite en misschien de ruby, maar dat laat mijn portemonnee denk ik niet toe
Ja op de foto valt de kleur wat lichter uit. In het echt is het een hele mooie blauwe tint, hij is niet te knalblauw, maar ook weer niet te mat. Lastig uit te leggen.
Als ie binnenkort op het paard ligt, zal ik buiten een foto maken.
Hey iedereen! Vraagje? Ik heb een dekje gevonden, dat ik super mooi vond! HKM Lauria Garrelli Golden Gate Valance Bit (7465)maar.... Er stond D full VS full D pony VS pony Ik heb een haflinger,max. 50..nog al breed gebouwd.. Welke maat?
Wat voor zadel heb je? Zou sowieso full nemen en dan D bij een dressuurzadel en VS bij een spring- of veelzijdigheidszadel.
HHorseA
Geplaatst: 06-10-17 22:22
Nies_ schreef:
Wat voor zadel heb je? Zou sowieso full nemen en dan D bij een dressuurzadel en VS bij een spring- of veelzijdigheidszadel.
Oké een vs dus...Ik heb een Veelzijdigheidszadel.. En zit zo wat te piekeren... Zou oranje mooi staan op een haf, of Blauw vind ik ook nog mooi... Kan niet kiezen
het is van jou dat ik het gevonden heb, was aan doorlezen in het topic! En zag dan het dekje v jou.. zooo mooi, met het bitje erop dus..... Dankje alfa89... ... Zijn er nog zo leuke dekjes... Laat maar komen.. Ik wil ook nog iets kerstachtigs.. Wie helpt er mij
Naomi_Haffie
Geplaatst: 07-10-17 13:30
Voor n (donkere ) Haf is die copper niet geschikt of wel?
loulou
Geplaatst: 07-10-17 15:45
Naomi_Haffie schreef:
Voor n (donkere ) Haf is die copper niet geschikt of wel?