Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 00:33

Nou vind zadel van de foto s eerder niet overdreven. En daarnaast zullen er ook mensen zijn die problemen proberen op te lossen zonder hier te klagen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 02:20

Nee dat zadel is inderdaad ernstig, daar is geen twijfel over mogelijk

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 09:15

vencedor schreef:
Nou vind zadel van de foto s eerder niet overdreven. En daarnaast zullen er ook mensen zijn die problemen proberen op te lossen zonder hier te klagen.

Ik heb later begrepen dat de fitter aan het zadel heeft lopen rommelen en dat daardoor het zadel zo eruit zag en lag.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 09:50

vencedor schreef:

En zullen er heel veel tevreden ruiters zijn die niet op bokt zitten. Bokt is geen maatstaf :).

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:48

Nee dat bedoel ik, genoeg tevreden ruiters. En ook ontevreden die dingen zonder openbaar relaas oplossen. Mijn eigen zadel ging ook mis bij de fitter, die vond hem perfect. Paard dacht er anders over. Engie dacht super mee, maar zag het niet zitten om weer zo lang te wachten fn rommelen met leenzadels.

Asdecoeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:55

Mijn fitter kwam (binnen 12 weken na aankoop). Marielle heeft gevulde het zadel. Nu gaat ze weer. Het is niet langer stijgt in achteraan.Dus, ik ben altijd blij van Custom tot nu. Alleen een kleine ding, ik woon ver van mijn fitter, mijn fitter is niet makkelijk op te contacteren, en de afstand help niet !

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 12:57

Cardy schreef:
vencedor schreef:

Ik heb later begrepen dat de fitter aan het zadel heeft lopen rommelen en dat daardoor het zadel zo eruit zag en lag.

Dat klopt inderdaad. :) Dat zadel is niet zo uit de fabriek gekomen, dat zou nooit gebeuren.

Vind het erg jammer dat nooit het hele verhaal wordt verteld.
Er wordt hier nooit vernoemd over hoe het wordt opgelost.
Waarschijnlijk wordt daar niets over gezegt omdat daar niets over te klagen valt.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:28

Helaas wordt er bij mij momenteel helemaal niets opgelost. Ik heb al tweemaal een mail naar Custom zelf gestuurd maar er wordt niet op gereageerd.
Service vanuit de fitters is wel goed, maar mijn probleem kon niet worden opgelost. Dit heb ik nu bij Custom neergelegd maar krijg geen contact. Valt mij wel tegen omdat de service vanuit de fitters tot nu toe wel goed was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:33

Dat vind ik toch raar. Ik nooit geen probleem daarmee gehad.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 21:12

Dat is inderdaad wel apart! Engie is nu wel in Florida, dus zou kunnen dat het daar aan ligt. :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:29

Dat is wel vervelend, maar als hij in het buitenland zit komt het daar misschien door...

Paardlief en ik gaan echt vooruit! Ze loopt de laatste weken aan het eind zo fijn (het blijft een diesel) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 00:45

Afbeelding

<3 <3 <3

Fotoshoot gehad voor een webshop (het gaat om het dekje www.topequites.com).Maar mijn tuig komt zo wel heel mooi uit <3

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:38

Prachtig, Blingh! Kan me voorstellen dat je blij bent met deze foto.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 11:08

Bokt is dan wel geen maatschaaf maar wanneer er op Custom Zadels wordt gegoogled komt dit topic naar boven.

Mooi zadel Blingh! Is er een reden dat je niet je paard scheert?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 11:15

PaysBas schreef:
Bokt is dan wel geen maatschaaf maar wanneer er op Custom Zadels wordt gegoogled komt dit topic naar boven.

Mooi zadel Blingh! Is er een reden dat je niet je paard scheert?

Nee, vandaag is ie de eerste :))

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:19

Ik wacht al sinds 10 juni (dus een half jaar) op mijn zadel en het is er nog steeds niet.
De levertijd zou 2 maanden zijn. Na 4 maanden kreeg ik bericht: het zadel was binnen maar verkeerd geleverd. Met 6 weken zou het juiste zadel binnen zijn omdat het prioriteit zou krijgen. Nu zijn we ruim 8 weken verder en is het er nog steeds niet. Heel frustrerend. Niemand die mij kan vertellen waar het zadel blijft en hoe lang ik nog moet wachten. Ik vind het echt belachelijk en zeer slechte service.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:44

2 maanden? Dan zul je verkeerd geïnformeerd zijn. De levertijd is al zeker 2 jaar minimaal 4 maanden.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 12:52

vonneke schreef:
2 maanden? Dan zul je verkeerd geïnformeerd zijn. De levertijd is al zeker 2 jaar minimaal 4 maanden.

Normaal wel zei de fitter maar omdat dit een heel standaard zadel is zonder bijzondere dingen zou de levertijd 2 maanden zijn.
En toen het zadel verkeerd geleverd was zou met 6 weken het correcte zadel binnen zijn. Nu na ruim 8 weken nog geen zadel en geen zicht op levertijd.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:18

vonneke schreef:

:x
Dat ga je toch echt niet menen???? :wow: Moet men zo lang wachten voor dat je het zadel hebt?
Ben toch wel benieuwd hoeveel zadels er zijn afgeleverd in Nederland.
Offtopic: De hal van de Heuvelruiters in Wezep heeft overigens ook een sponsorbord van Custom Zadels.
Schitterende :)) accommodatie met een MEGA grote buitenbak en 2 perfecte binnenbakken. Alle bakken zijn van eb en vloed bodems voorzien.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:37

PaysBas schreef:
vonneke schreef:

:x
Dat ga je toch echt niet menen???? :wow: Moet men zo lang wachten voor dat je het zadel hebt?
Ben toch wel benieuwd hoeveel zadels er zijn afgeleverd in Nederland.
Offtopic: De hal van de Heuvelruiters in Wezep heeft overigens ook een sponsorbord van Custom Zadels.
Schitterende :)) accommodatie met een MEGA grote buitenbak en 2 perfecte binnenbakken. Alle bakken zijn van eb en vloed bodems voorzien.

Nou ik wacht al 6 maanden en nog geen zadel, dan zou 4 maanden nog meevallen :')

Mooi is het geworden heh in Wezep. Perfecte bodems en de buitenbaan is inderdaad gigantisch! Ze willen dan ook subtop wedstrijden daarheen halen en dan moet je je accommodatie wel voor elkaar hebben.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:52

De binnenbakken zijn toch geen 20 x 60?

zappertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:50

Ik heb later begrepen dat de fitter aan het zadel heeft lopen rommelen en dat daardoor het zadel zo eruit zag en lag.[/quote]
Dat klopt inderdaad. :) Dat zadel is niet zo uit de fabriek gekomen, dat zou nooit gebeuren.

Vind het erg jammer dat nooit het hele verhaal wordt verteld.
Er wordt hier nooit vernoemd over hoe het wordt opgelost.
Waarschijnlijk wordt daar niets over gezegt omdat daar niets over te klagen valt.[/quote]

Hoe dit opgelost wordt: woensdag wordt dat zadel weer opgehaald en ik bestel er geen andere. Als ik één zou bestellen zou ik 25% korting krijgen, maar wat ben ik daarmee vooruit als het zadel niet past. Bij het na meten van mijn paard haar rug, blijkt dit veel te lang. Als zoiets al over het hoofd wordt gezien plus hoe het zadel achtergelaten is als zijnde passend zijn voor mij toch de dingen die doorslag geven. Op zich heeft Custom zelf fijne service, alleen Spijtig dat de fitter het verknoeid heeft.
Ik kwam hier om de mening van anderen te horen over de pasvorm van het zadel. Als die het dan klagen noemen, weet ik genoeg :-)

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:40

fokfanaat schreef:
De binnenbakken zijn toch geen 20 x 60?

Nee maar buiten is het zo ruim dat ze meerdere 20x60 banen uit kunnen zetten

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:02

@Zappertje: Kritisch zijn vind ik wat anders dan klagen. Ik zie het niet als klagen. Iedereen wil kwaliteit voor zijn of haar geld. Op zich is de tegemoetkoming van korting best netjes. Er zal dus een ander zadel worden geleverd is hun voorstel. Denk persoonlijk dat er heel scherp op toegezien wordt dat deze blunder zich niet nog een keer zal herhalen.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 07:26

Goedemorgen.
Zijn er ook mensen met een 2e hands Custom zadel?
Ik kan ze niet vinden namelijk.