Dewid schreef:Ik ga de modern bestellen en dan kan ik wel een vergelijkings foto maken. Volgens mij heb ik alle kleuren groen. Voor de geïnteresseerde
Dat zou top zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rizette schreef:Heel lang geleden was er ook nog olijfgroen......... Nou ben ik nog op zoek naar een frontriem full of extra full met olijfgroene steentjes er in.Liefst ook nog met een wave oid. Heeft iemand een tip? Heeft ES die ooit gemaakt of was er alleen de hondenhalsband.
Igniss schreef:Rizette schreef:Heel lang geleden was er ook nog olijfgroen......... Nou ben ik nog op zoek naar een frontriem full of extra full met olijfgroene steentjes er in.Liefst ook nog met een wave oid. Heeft iemand een tip? Heeft ES die ooit gemaakt of was er alleen de hondenhalsband.
Ps heeft wel een big Mantis waar olijfachtige inzitten.
Ik zou zeggen gewoon zelf maken! Doe ik nu ook
[ [url=m/lDkpJc.jpg]Afbeelding[/url] ]
HopeDreamer schreef:ivy_power89 schreef:Ik zag via ruitergoed dat de ES anemone ook weer uitgebracht gaat worden.
Kleur waarvan ik altijd spijt heb gehad die niet gekocht te hebben... en net nu die groene ook komt volgende week
Oehh ik ben benieuwt wanneer de Anemone weer terug komt! Had die ook nog graag gewild