Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Na al een heeeele tijd te zitten kwijlen bij alle prachtige kleuren van PS & ES, heb ik net op Insta het ES Bordeaux set gewonnen![]()
![]()
Echt heel gaaf! Kan niet wachten om hem op m'n pony te leggen, ze is een valkje dus die kleur staat vast prachtig!
Denk dat ik wel een maat cob doe, de meeste full dekjes zijn vrij groot op m'n pony & ik heb een 16,5 inch zadel.
xSannee schreef:Na al een heeeele tijd te zitten kwijlen bij alle prachtige kleuren van PS & ES, heb ik net op Insta het ES Bordeaux set gewonnen![]()
![]()
Echt heel gaaf! Kan niet wachten om hem op m'n pony te leggen, ze is een valkje dus die kleur staat vast prachtig!
Denk dat ik wel een maat cob doe, de meeste full dekjes zijn vrij groot op m'n pony & ik heb een 16,5 inch zadel.
Samantha_ schreef:Ik heb de bordeaux besteld bij horseboutique.
Twijfelde over bijpassend shirtje, ik vind m mooi, maar met korting nog steeds duur. En heb m al in roze en paars.
Iemand idee voor Bordeaux shirtje die erbij past?
JanneJ2001 schreef:#durftevragen heeft iemand de goldenbrass of lavender voor een leuk prijsje om over te nemen?
Kimley schreef:Nergens last vanWel een maat groter bestellen. Enige waar ik me aan irriteer zijn die klote ritsen op de mouwen
sott schreef:Kimley schreef:Nergens last vanWel een maat groter bestellen. Enige waar ik me aan irriteer zijn die klote ritsen op de mouwen
De nieuw model hebben dit ritsen op de mouwen niet. Maar de kleur is idd niet precies hetzelfde. De een van Quur matched beter: https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041