Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Van de week heb ik een tweedehands Barefoot Cherokee opgehaald. Ik ga hem vanavond uitproberen en ben erg benieuwd! Ik heb een Barefoot Cheyenne en miste toch wat steun dus wilde een met kniewrongen. Volgens Lilianne zou een Cherokee of een London passen, maar een Cherokee zou wel breed worden op mijn Fjord. Ik ben dus erg benieuwd hoe dit voelt en ik hoop dat hij lekker zit want vind hem ook erg mooi, heb een zwart bruineIk vond hem echt super groot lijken vergeleken met mijn Cheyenne, maar zat net naar het schema met totale lengtes te kijken en zag dat hij zelfs korter zou moeten zijn
Ben ook wel erg benieuwd of de droge plekken die mijn paard altijd had ook bij dit zadel zullen blijven. Mijn Cheyenne staat nu te koop
[ [url=m/wXq6xb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:woepsie: dit is volgens mij de ghost pad voor of de firenze of de roma en jij hebt er de quilty of quevis op liggen, die hebben andere pads. Weet niet of het dan per definitie niet mogelijk is om de lange pads er onder te gebruiken.
DubbelDun schreef:Als je de ruggegraat voelt dan zit daar aan beide zijden een zachter 'geultje'en daarnaast beginnen de rugspieren. De ribben zitten aan de ruggengraat vast en waar ze beginnen is niet zo interessant. Wel waar de laatste rib zit.
[ Afbeelding ]
DubbelDun schreef:woepsie90 schreef:Dank je! Ik ga nog eens beter voelenmaar als de kussens goed zitten en hij schuift nog steeds naar achter, waar kan dat dan aan liggen?
Geen ideesoms wil een andere pad of singel helpen.
Sommige paarden hebben zoveel schwung in hun rug dat alles schuift.