Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Lijkt op een Dreamsaddle...? Don...?
A&M heeft best aardig spul er tussen zitten hoor, maar het is gewoon goedkopere kwaliteit.
Waarom wil je per-sé zo'n goeiekopie zadeltje elke keer Marico?
Wacht je niet liever gewoon een betaalbaar tweedehandsje van een goed bekend merk af als je er weinig budget voor vrij wil / kan maken?
MaricoGraphy schreef:[ [url=m/2I8mQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2KIPDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZVsaTy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mizora schreef:Ik rij zelf met de gewone ride-on pad met daaronder een grandeurpad (voor de cheyenne) met HD en moosegummy inlages. Ik had toentertijd niet voor een physio ride-on pad gekozen omdat ik van het bestaan niet wist, hoewel ik deze oplossing sowieso wel erg mooi vind omdat ik de grandeurpad kan wassen en de bbp dan niet gewassen hoeft te worden. De wolzitting heb ik ook en ik gebruik hem soms. Ik vind de bbp zelf beter zitten bij zijwaartse sprongen en dingen (waaronder 180° draai), maar de wolzitting is weer fijn in galop en voorwaartse sprongen en dingen (waaronder rechte bokken). Beide heeft dus voor- en nadelen.
pmarena schreef:Als je onder een Ride-on-Pad nog een dekje met inlages wilt leggen, dan zou ik persoonlijk niet voor de Physio RoP gaan maar gewoon voor de normaleZonde van je geld anders
Mizora schreef:Ik vind het trouwens heerlijk rijden. Het is op het moment mijn enige zadel. Het paard heeft een zeer lastige rug (hij heeft namelijk ook nog eens brede schouders) en een relatief korte rug met lange lendenen (dus weinig ruimte voor een zadel als je kijkt naar de grootte van het paard) en hij is ook nog eens heel veranderlijk. Dus wat hem de ene maand past, past hem de volgende maand niet meer als hij in training staat, of juist tijdelijk niet meer in training staat. Hij heeft o.a. een wintec 500 met 4 voorbomen gehad, een barefoot cheyenne met alle 3 de pommels, 2 soorten pads en 2 soorten inlages (moosegummy en die zachte, hd had ik toen nog niet), een kn symphonie en een stubben siegfried. Die laatste heeft nog het langste gepast i.c.m. een grandeurpad en inlages.