Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Ik heb de angelus gebruikt met een finisher. Wordt ook echt wel gebruikt (uiteraard niet als weidehalstermaar longeers er ook mee etc..) maar slijt nauwelijks tot niet. Hooguit wat minder fel geworden van kleur maar nog steeds écht rood.
Doe niks aan onderhoud en had met verven wel echt ontzettend veel dunne lagen
famoza schreef:Hoihoi iedereen, ik heb laatst een prestige appaloosa aangeschaft.
Flink wat gebruikssporen maar dat wist ik uiteraard.
Ik heb nu eindelijk een zadel waar ik geen rugpijn van krijg dus wil deze gaan opknappen.
De foto zoals ik hem kocht:
[ [url=m/ZsVL3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zadel na leerreiniger en leer créme:
[ [url=m/iLDNdn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er al stukken beter uit, maar omdat hij nog lang mee moet wil ik hem zo netjes mogelijk maken.
En om hem helemaal passend te maken bij mijn hoofdstel heb ik donkerbruine leerverf besteld die echt in het zadel trekt.
Foto hoofdstel:
[ [url=m/gDtyst.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen of overmorgen komt de verf binnen.
Uiteraard behandel ik het zadel vooraf met aceton.
Dus ik hou jullie op de hoogte van de voortgang van mijn prestige zadel
ittheclown schreef:Ik heb een vraagje ik heb een zwart boomloos zadel ( Barefoot London) Volgens verschillende websites is deze gemaakt van zacht leder zou het mogelijk zijn om hem donkerbruin te maken ? Of is het onmogelijk om zwart op en mooie manier donkerbruin te verven ?
PonyQueen schreef:ittheclown schreef:Ik heb een vraagje ik heb een zwart boomloos zadel ( Barefoot London) Volgens verschillende websites is deze gemaakt van zacht leder zou het mogelijk zijn om hem donkerbruin te maken ? Of is het onmogelijk om zwart op en mooie manier donkerbruin te verven ?
je kan barefoots ook in andere kleuren laten maken, kost misschien wat meer maar je hebt er langer plezier mee(ook de barefoot london kan in andere kleuren, moet je even op de officiële site kijken)