Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ralphtdw schreef:Nee ik heb hier geen zadel van.
Ik zat erg te twijfelen tussen ninon en custom. En beide zitten hier om de hoek en zie dus beide merken vaak genoeg langs komen.
Maar dit soort verhaaltje zijn er dus ook bij ons bekend in de buurt over custom.
Dan ga ik geen custom meer kopen als het wel helemaal goed is ja dan wel. Dan zal ik graag een custom willen hebben.
En misschien is het wel een productie fout bij custom want het lijkt dat dit van de laatste tijd is.
Maar ik moet voorlopig nog wachten voor dat ik weer mag rijden op mijn paard. En ga dan wel kijken wie ik erbij wil hebben
GJ9 schreef:ralphtdw schreef:Nee ik heb hier geen zadel van.
Ik zat erg te twijfelen tussen ninon en custom. En beide zitten hier om de hoek en zie dus beide merken vaak genoeg langs komen.
Maar dit soort verhaaltje zijn er dus ook bij ons bekend in de buurt over custom.
Dan ga ik geen custom meer kopen als het wel helemaal goed is ja dan wel. Dan zal ik graag een custom willen hebben.
En misschien is het wel een productie fout bij custom want het lijkt dat dit van de laatste tijd is.
Maar ik moet voorlopig nog wachten voor dat ik weer mag rijden op mijn paard. En ga dan wel kijken wie ik erbij wil hebben
Waar woon je?
Country Mill in Nijkerk kan van Tribal ook zadels leveren met zulke wrongen en hetzelfde concept als Custom. Mét super service.
Cardy schreef:En elke merk/fitter zal het zadel willen terugnemen als deze na aflevering toch scheef blijkt te zijn, toch?
Zelf ook ooit eens een scheef zadel gehad (ander merk) en deze is helemaal gratis vervangen/aangepast.
meiske1577 schreef:Alsof je alleen maar positief mag zijn om je ervaring hier te plaatsen. Hartstikke fijn dat er zoveel mensen wel blij zijn met Custom, maar als je ervaring negatief is mag je dat toch ook wel delen?
De service van Custom is ook niks mis mee, die is super. Maar helaas zit ik hier nu ook met een scheef zadel en heb ik al twee scheve leenzadels gehad. Mijn vertrouwen is ook wel een beetje weg eerlijk gezegd.....
Volgens mij is het juist goed als iedereen zijn ervaring deelt, zowel positief als negatief.
_Lorette_ schreef:Natuurlijk betekent het niet dat Custom zadels slecht zijn of dat je niet voor dit merk moet gaan. Maar met zo’n prijs en levertijd snap ik het wel dat er mensen zijn die het na zulke ervaringen en/of verhalen niet meer aandurven om voor dit merk te gaan. Ik ben zelf ook huiverig voor elk merk waar ik geen ervaring mee heb. Heb het daarom bij Ideal/Crown gehouden, omdat ik daar goede ervaringen mee had en het prijstechnisch interessanter was, maar ik heb ook erg getwijfeld over Custom en Schutte.
KellyDV schreef:Cardy schreef:En elke merk/fitter zal het zadel willen terugnemen als deze na aflevering toch scheef blijkt te zijn, toch?
Zelf ook ooit eens een scheef zadel gehad (ander merk) en deze is helemaal gratis vervangen/aangepast.
Cardy schreef:Hoe gaat het dan eigenlijk in z'n werking? Mij leek het dat het zadel zo geleverd wordt incl. vulling. Of wordt de vulling later door de fitter erin gedaan?
En zou het schandalig vinden als een merk/zadelmaker/fitter het zadel niet terugneemt en herstelt als deze niet goed blijkt te zijn.
Maarja hopelijk wordt het allemaal opgelost?
Kan de kwaliteits vermindering ook kunnen komen doordat Custom zo populair is en er teveel aanvragen lopen? Als het niet bijgehouden kan worden, dan gaat vaak automatisch de kwantiteit ook omhoog.
Talida schreef:Zo, ik kijk er wel van op, van de slechte ervaringen. Ik heb juist voor Custom gekozen vanwege de service en ik kan niets anders zeggen dan dat ze dat ook echt na zijn gekomen. Ik denk dat ze zonder probleem wel 4 of 5x terug is geweest, en ik hoefde ook ect pas te betalen als ik helemaal tevreden ben. Ik hang zelf vreselijk naar rechts, en dan ook met een (jong)paard dat het verstevigd, dus ik gleed steeds zo scheef. Ben er nog steeds van overtuigd dat het door mij/ons komt en niet. Zadel zit echt fantastisch en is zo mooi! Zal binnenkort weer eens afspraak maken om het een keer bij te laten vullen.
Volgens mij vind je over elke zadelmaker wel een slechte ervaring. Ik zag Van Rijs voorbij komen, daar heb ik dus zelf hele slechte ervaringen mee, zo zie je maar.
Ik hoop dat je snel geholpen bent met je zadel zappertje!