Kameel....ik weet niet hoor, die zien er vaak zo mottig uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moppielover schreef:Met een breed paard zit je altijd breedJokari: Dankjewel voor je ervaringHet breed zitten is geen enkel probleem voor mij. Met de barefoot zat ik ook erg breed en nu rijd ik zonder zadel dus zit ik ook erg breed.
Citaat:Don: Morrie had ik idd gezien op de fotoHij ziet er ook erg breed uit ja
.
Dus de premium plus zou wat minder kunnen schuiven dan de iberica? Klinkt wel erg logisch.
Citaat:We hebben Nikita trouwens gemeten en ze is 85 cm breed.
abc schreef:Ik wil me graag een christ bbp aanschaffen. Ik weet al dat ik de ponymaat moet nemen en ik wil er één met inlages. Waar ik nog aan twijfel is of ik een premium of een iberica zou nemen. Kunnen jullie me verder helpen? Als het verschil enkel het uiterlijk is, dan is de premium voor mij voldoende.
Persoonlijk vind ik de Iberica meer steun geven....Citaat:Geeft de iberica meer steun dan de premium of is dat ongeveer hetzelfde?
Citaat:Ik las hier een tijd geleden dat de singelophanging bij de iberica veranderd was, waardoor die verder naar voren zou schuiven op rondgeribte paarden met de singelplek naar voren? Is dat nog steeds zo bij de nieuwe of hebben ze dat terug veranderd? Ik heb nl een pony van 1.46m die rondgeribt is en de singelplek verder naar voren heeft.