Nouja, het is in ieder geval beter dan niets.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaikey schreef:Aha dat is super om te horen!! Nu nog een nieuw paard zien te vinden....
mamendt schreef:Spaikey schreef:Aha dat is super om te horen!! Nu nog een nieuw paard zien te vinden....
Hihi...wij hebben paarden genoeg......!!
Hoe vaak laten jullie je zadel nakijken? Is bij mij alweer een jaar geleden...en poniebeest is verandert in bespiering en nu wat zuur met singel aantrekken...
Toch maar even arno erbij roepen??? En hij heeft het al zo druk..
Spaikey schreef:Grappig hè zo ontdek ja dat er toch mensen uit de buurt op bokt zitten! Zodra hij gekocht is dan Arno Brandt maar eens bellen.
Ben erg benieuwd hoe hij te werk gaat, heb nu ook een hele goede zadelmaker maar heb vorige week twee paarden getest met AB zadels en die bevielen toch wel zo goed!!
Iemand nog tips ik zoek een dressuurzadel met een diepe zit. De kniewrongen zijn aan te passen of niet? Bij 1 van de paarden kreeg is nogal last van mijn been.Was een grover paard, die gaat het zeker niet worden maar ik vroeg het me af. In mijn bovenbeen zit wat ijzerwerk van de knie tot in de heup dus het komt wel eens voor dat de spieren net boven het knie aan de binnenkant over de moeren schuren en das geen prettig gevoel...