Ik ben de eerste keer geweest en ik vond het toen erg tegenvallen.....heel veel kleding (toen veel kleine maten ook) en weinig dekjes. Daarom besloten dit jaar niet te gaan, ik blijf het bijzonder vinden dat je moet betalen om een outlet in te komen...
Eerder kreeg je de toegang terug bij een aankoop. Weet niet of dat nu weer zo is. Voor hun wel handig om een beetje te weten hoeveel er komen ivm ruimte enzo.
Groen met grijze rand dus volgens mij? De kleur van de rand lijkt op verschillende foto's weer heel anders.
De Modern vind ik wel heel mooi. Maar ik zou best een vergelijking met de Emerald, Forest Green en Sycamore Green willen zien, want die heb ik al. Ik schat hem zelf tussen de Emerald en de Forest Green in qua kleur. En misschien wel het meest richting Emerald.
Het lijkt er inderdaad op dat dit een donkere variant is van Emerald/Amazonite maar ik wil sowieso deze kleur. Nu nijg ik eerder naar de modern variant dan de classic
Ik vind de Modern ook echt duidelijk mooier. Eigenlijk misschien stiekem ook mooier dan de Emerald, maar ja.. Die is er nu eenmaal al. En de PS Jade wil ik misschien ook ooit nog, dat is ook al richting de Emerald kleur..