Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Als mensen nu gewoon hun overzichten plaatsen van alle dekjes met de namen en PO nummers erbij op volgorde van collectie waarin ze zijn uitgebracht, dan kunnen anderen eventueel weer foto’s aan dat overzicht toevoegen van dekjes die er nog niet tussen staan en eventuele ontbrekende namen/nummers toevoegen. Dat het een groot overzicht wordt met alle dekjes +naam + nummer + wanneer ze uitgebracht zijn, snappen jullie?
DiscoDipp schreef:Nynkex01 schreef:Als mensen nu gewoon hun overzichten plaatsen van alle dekjes met de namen en PO nummers erbij op volgorde van collectie waarin ze zijn uitgebracht, dan kunnen anderen eventueel weer foto’s aan dat overzicht toevoegen van dekjes die er nog niet tussen staan en eventuele ontbrekende namen/nummers toevoegen. Dat het een groot overzicht wordt met alle dekjes +naam + nummer + wanneer ze uitgebracht zijn, snappen jullie?
Wil ik best doen + aan mee helpen om t overzicht n beetje mooi te krijgen. Maar ik denk er bij sommige en ok bij mij dekjes zijn waar geen label meer in zit enzo
Sanet schreef:@DiscoDip, ik zou hem ook iets verder naar achteren leggen. Je hebt nu wel veel dekje voor het zweetblad.