Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Rondgeribt en weinig schoft kan de k&m doorgaans goed opvangen, maar dan wel de low-profile nemen en niet de standaard. Ik dacht niet dat Fairfax low profile aanbood.
Sizzle schreef:Rondgeribt en weinig schoft kan de k&m doorgaans goed opvangen, maar dan wel de low-profile nemen en niet de standaard. Ik dacht niet dat Fairfax low profile aanbood.
NinaCharlie schreef:Na lang meegelezen te hebben in dit topic heb ik besloten toch de Prolite te bestellen. In het begin was ik helemaal gek van de Fairfax ook vanwege het uiterlijk maar vanwege de verhalen in dit topic over het tegenvallende leer toch besloten om voor de prolite te gaan.
De singel moet zo ver mogelijk richting het zadelblad komen toch? Denk dat ik een 65cm nodig zal hebben. Vanavond ff opmeten voor de zekerheid maar verwacht een narrow nodig te hebben. Kan me niet voorstellen dat mijn paard 20+ cm heeft tussen zijn benen. Maargoed we gaan het zien vanavond.
Tsplendid schreef:Ik heb even een vraagje..
Hebben jullie ervaring met het bontje van Lemieux om jullie Fairfax of Prolite? En past deze ook om de Narrow variant? Of houd je dan erg veel ruimte over?