nu nog even jippe meten, dan kan ik voor hem ook zo eentje bestellen... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb een Parelli bbp (kreeg ik bij mijn ijslander toen ik haar kocht), maar omdat er geen stijgbeugels aan kunnen gebruik ik hem weinig. Nu kom ik de Christ Iberica Plus tegen en hier kunnen dus beugels aan. Ook vind ik het er lekker stabiel uitzien, dus knus tussen het schapenwol
Moet je hier speciale beugelriemen voor kopen, of passen alle beugelriemen er op (ik heb ze nog liggen van mijn oude zadel)? En zit er een singel bij of moet je die los lopen?
Mijn gewone singel paste gewoon op de Iberica.
maar eigen veiligheid gaat voor. (Beestjes worden gewoon gevoerd want sta op pensionstal, kan nu alleen niet zelf kuil enzo klaar zetten) Manlief is zo lief om nu naar stal te zijn om hoognodige te doen (drollen eruit, biks klaar zetten). Doet het wel niet zoals ik zou doen maar voor die ene dag... toch?
baalmodus aan 

] 

En met deze kou is het echt heerlijk, zo'n zadel met verwarming

pmarena schreef:Maarja dan zit je lichtknopje weer af en toe onder de stront, begreep ik
Is het niet makkelijker om dan gewoon schaap te gaan rijden, hebben ze die niet ergens op de wereld in de variant van 1m50 hoog ofzo
dàt heb je goed onthouden
Of gewoon een kameel?
Volgens mij valt dat een beetje onder de zelfde soort???
(schaap voor gevorderden)