Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inoterry schreef:Ik heb ook mijn eerste afspraak met Arno staan. Niet om een nieuw zadel aan te meten, maar om mijn 2de hands, (zo goed als nieuwe
), zadel na te kijken. Ik heb het zadel een paar maanden geleden gekocht, en heb er absoluut geen spijt van, integendeel
. Het zadel is nog niet eerder nagekeken omdat Goldz nog enorm arm bespierd was toen ik met dit zadel begon en zowel ik als mijn instructrice de verwachting hadden dat de bespiering snel zou veranderen. Het zadel lag verder wel prima in balans, en paardlief liep er geweldig mee. We gingen met sprongen vooruit
. Gingen dus
, sinds anderhalve week gaan we ineens meer bokkend vooruit, en Goldz is nu boos als ik opzadel
. Hij is nu ook enorm veranderd in bespiering, en het zadel ligt niet meer zo mooi als eerst. Goldz word 9 december door de manueel therapeut nagekeken, 12 december word hij gemasseert en 15 december word het zadel nagekeken. Dan is meteen alles uitgesloten en kunnen we weer met frisse moed verder. Ik ben benieuwd
Inoterry schreef:Verehip, zie ik nu pas![]()
Gezien de omgeving waar je woont en je boktnaam is de kans dat het om een ander zadel gaat klein ja
nsh schreef:Is dit nou echt een zadel wat dan helemaal speciaal voor jouw paard op maat gemaakt wordt? Van wat ik heb begrepen zet hij gewoon standaard onderdelen in elkaar? Of is dat ook de definitie van een op maat gemaakt zadel? Ik snap niet helemaal wat dat nou inhoud...
MyWishMax schreef:Arno komt volgende week weer bij ons. Zadel schuift weer naar voren en naar rechts en kiepert voorover...