Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Mendyh schreef:Wat een rare peesbeschermers of ligt het aan hoe ik kijk?
Mijne? Zijn gewoon dood normale Harry's horse pees beschermers. Voor en achter. Ze heb alleen ook witte voetjes dus misschien dat het in combinatie daarmee en zonlicht raar eruit ziet?
Anneloes___M"
[quote="Marlis schreef:Mendyh schreef:Wat een rare peesbeschermers of ligt het aan hoe ik kijk?
Mijne? Zijn gewoon dood normale Harry's horse pees beschermers. Voor en achter. Ze heb alleen ook witte voetjes dus misschien dat het in combinatie daarmee en zonlicht raar eruit ziet?
Marlis schreef:Anneloes___M"
[quote="Marlis schreef:Mijne? Zijn gewoon dood normale Harry's horse pees beschermers. Voor en achter. Ze heb alleen ook witte voetjes dus misschien dat het in combinatie daarmee en zonlicht raar eruit ziet?
maar heb je ze wel goed zitten ?
het lijkt namelijk net of het klittenband aan de binnenkant zit , maar dat kan ook zo op de foto lijken hoor
dekje is ook echt super leuk
Citaat:Neehoor klittenband zit Aan de buitenkant van de benen. Weet niet hoe je ze anders om heb... Weet gelukkig echt wel hoe ik een paard moet optuigen
Drunksheep schreef:Foto van het nieuwe Harry's Horse Glamrock dekje in de kleur brown gold, met de nieuwe Trophy springschoenen in het goud dus
Poownie moet inderdaad afvallen, maar zoals je aan zijn hoofd kan zien heeft hij de laatste tijd vooral geluierd, dus komt goed
[ Afbeelding ]