filou schreef:Ice blue en sage zijn echt 2 compleet verschillende kleuren. Wat ava_krause zegt, de ene is echt blauw en de ander is echt groen. Kunnen prima samen in je collectie
oliebol

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Even oprecht, iemand zin me te helpen met de nieuwe overzichtsfoto's als alles binnen isIk woon in de buurt van Eindhoven
Het zijn er dan... 42
Heb nu 1 Loire en de rest volgt ook nog... Fml
vaaleriee schreef:ZoeyDercks schreef:Even oprecht, iemand zin me te helpen met de nieuwe overzichtsfoto's als alles binnen isIk woon in de buurt van Eindhoven
Het zijn er dan... 42
Risico is wel dat je er dan aan het eind een paar mistNee grapje. Heerlijk zoveel dekjes. Op dezelfde manier in een cirkel zoals je vorige foto?
ZoeyDercks schreef:Even oprecht, iemand zin me te helpen met de nieuwe overzichtsfoto's als alles binnen isIk woon in de buurt van Eindhoven
Het zijn er dan... 42
Maartje_M schreef:ZoeyDercks schreef:Even oprecht, iemand zin me te helpen met de nieuwe overzichtsfoto's als alles binnen isIk woon in de buurt van Eindhoven
Het zijn er dan... 42
Oh zit jij zo dichtbij! Goed om te weten![]()
Afhankelijk van aan welke kant van Eindhoven kan ik misschien wel helpen
Figo88 schreef:ZoeyDercks schreef:Even oprecht, iemand zin me te helpen met de nieuwe overzichtsfoto's als alles binnen isIk woon in de buurt van Eindhoven
Het zijn er dan... 42
Ik wil je best een keer komen helpen!