PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 16:59

Zijn er meer mensen die het apart vinden dat ps nu alweer alleen cob in de aanbieding heeft maar ook bijna geen full op de website heeft staan?

Ik heb gelezen dat de pro collectie serieus groter uitvalt dan de 'gewone' dekjes, maar volgens de maten op de site scheelt het maar 2 cm.. Is er iemand die een gewone en een pro heeft en die op elkaar wil leggen voor een vergelijkingsfoto? _/-\o_

Sterrenpony

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:03

Wat denken jullie gaat dit T-shirt bij de pink ruffle passen?
Afbeelding

En deze bij de wine?
Afbeelding

(Ik ben er zo slecht in)

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:16

Sterrenpony schreef:
Wat denken jullie gaat dit T-shirt bij de pink ruffle passen?
[ [url=m/z39It3.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze bij de wine?
[ [url=m/RpniPv.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Ik ben er zo slecht in)

Volgens mij op foto's die ik in dit topic voorbij heb zien komen valt ie vrij "oud rozig" uit ipv wat lichter/feller zoals op de site. In dat geval denk ik dat ie wel goed zou passen! :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 18:39

minetje schreef:
Zijn er meer mensen die het apart vinden dat ps nu alweer alleen cob in de aanbieding heeft maar ook bijna geen full op de website heeft staan?

Ik heb gelezen dat de pro collectie serieus groter uitvalt dan de 'gewone' dekjes, maar volgens de maten op de site scheelt het maar 2 cm.. Is er iemand die een gewone en een pro heeft en die op elkaar wil leggen voor een vergelijkingsfoto? _/-\o_

Ik vind dat ps sws slechter en slechter word eigenlijk := maar kan best zijn dat ze gewoon opruimen voor de nieuwe kollketies

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 18:39

Lotte_Wessel schreef:
Heb hier eindelijk eens de dekjes uit de kast gehaald en op elkaar gelegd. Alleen de Parisian blue staat er niet op want die ligt in plastic bij de paarden voor passen.

[ [url=m/dvyTVB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de rose breeze en winter rose, liggen heel dicht bij elkaar qua kleur en afwerking.
[ [url=m/slzGYp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil nog graag de ES pistachio (las dat die weer terug komt dit jaar volgens mij?), de Merlot crystal, de purple gold en de pink pearl staat ook op mijn lijstje.

Oeh zulke foto’s hou ik van <3

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:48

Wij hebben even wat foto’s gemaakt met de grenadine! Ben benieuwd of ze met rijden blijven liggen, dekje voelt heel glad! Wel echt mooi!
Afbeelding

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 19:23

Oeh gaaf <3

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:30

Prachtig die Grenadine, kleurt leuk bij je paard!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:31

Hopelijk lukt het om morgen fotos te maken in de sneeuw in de bordeaux set <3
Duimennnn!

——

Mooie set hierboven! Spijt dat ik die nooit gekocht heb toen hij er nog was!!

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:52

minetje schreef:

Ik vind dit ook apart! Ik heb van de pro een Full en Cob. Cob is vergelijkbaar met een Full van de normale collectie van PS. Misschien ietsje korter. Full van de pro is echt een stuk groter

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 19:53

anoukwendy schreef:
minetje schreef:

Ik vind dat ps sws slechter en slechter word eigenlijk := maar kan best zijn dat ze gewoon opruimen voor de nieuwe kollketies

Ja vind ik ook hoor! Sowieso dat gedoe met die limited editions steeds maar ook alles wat ik lees over de waardeloze service. Ze hadden een poos geleden al alle cob op the horselet gezet maar er staat gewoon ook echt geen full meer op de site nu. Ik wou nog graag een keer de ice coffee en deep saphire full jump, dacht dat dat wel hun basis collectie was maar die zijn ook overal weg :x

Mylene_vw schreef:
minetje schreef:

Ik vind dit ook apart! Ik heb van de pro een Full en Cob. Cob is vergelijkbaar met een Full van de normale collectie van PS. Misschien ietsje korter. Full van de pro is echt een stuk groter

Ahh okee! Zou je daar misschien een keer een foto van willen maken als je daar tijd voor hebt? _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:57

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:59

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:06

Laurievc schreef:
Sammiex2000 schreef:
Is dit haar weer? Of ben ik nu aan het generaliseren en vind ik alle mensen uit den helder verdacht? :)
https://link.marktplaats.nl/m1663134845 ... nt=app_ios

1 dag actief, dan gaan er bij mij toch ook alarmbellen af...

Ja echt he! Ik heb sinds gisteren een gezocht advertentie voor een specifiek model zadel, heb vandaag 2 reacties van mensen die een zadel hebben, beide zijn pas een dag of 2 actief en hebben geen advertenties op Marktplaats. Dan vraag ik me toch af of ik zo een zadel zou kunnen kopen want heb er nu al kriebels bij dat er iets fout is. :=

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:23

Sammiex2000 schreef:
Is dit haar weer? Of ben ik nu aan het generaliseren en vind ik alle mensen uit den helder verdacht? :)

Ik ken deze binnenbak en dit paard maar dit is echt aan de hele andere kant van Nederland, oplichter to the fullest

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:04

Super blij, mijn nieuwe frontriem die bij de Golden Brass past, lag vandaag in mijn zadelkast op me te wachten <3 Hij is echt zo mooi geworden, hebben ze super gedaan bij Horse Boutique!! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toch besloten om de PS of Sweden Marine te houden, heb er vandaag nog een keer mee gereden en ik vind hem toch te mooi om weg te doen! :9 En dat gedoe op Marktplaats erger ik me ook kapot aan, steeds mensen die bieden per pb en vervolgens nooit weer reageren als je akkoord gaat..

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 06-02-21 23:13, in het totaal 2 keer bewerkt

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:06

Ik had haar benaderd via MP, rekening nr gevraagd etc. Meteen gekregen, aangegeven dat ik het handig vond zodat ik mensen kon helpen aangifte te doen. Zegt ze direct dat ‘ze er niet in is getrapt’ en het ‘niet haar rekeningnummer is’. Hoe bedoel je gehaaid, zij is echt niet goed :oo

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:12

x_ankieee schreef:
Ik had haar benaderd via MP, rekening nr gevraagd etc. Meteen gekregen, aangegeven dat ik het handig vond zodat ik mensen kon helpen aangifte te doen. Zegt ze direct dat ‘ze er niet in is getrapt’ en het ‘niet haar rekeningnummer is’. Hoe bedoel je gehaaid, zij is echt niet goed :oo

Ben er ook achter dat de 2e advertentie wat ze heeft ook van dezelfde persoon komt, heb deze persoon hier inmiddels ook al over geïnformeerd

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:15

Allemaal even melden als verdachte adverteerder, heb ik net ook gedaan. Voordat er weer iemand opgelicht wordt..

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:17

Wat naar dat mensen elkaar zo oplichten :(
Ik heb haar gemeld.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:25

Net contact gehad met de betreffende persoon, ze is helaas ook voor geld opgelicht door deze meid en heeft ze veel foto's gestolen die ze nu dus gebruikt.

Als iemand de naam en het adres van deze meid heeft hoor ik het graag (mag natuurlijk per PB) dan kunnen wij hier ook iets mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:28

Zou het die 14-jarige weer zijn? Weer uit den helder, en ze weet niet eens hoe je Equestrian schrijft :')

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:44

Verwacht het bijna wel ja, zou anders wel heel toevallig zijn

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 00:14

Sammiex2000 schreef:

Advertentie is inmiddels weg zie ik. Ik zag haar naam ook weer opnieuw voorbij komen in de Facebook groep met de opmerking dat haar ouders er blijkbaar vanaf weten maar er ook niets aan doen.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met degene die van haar 3 dekjes gekocht heeft?

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:46

Devic schreef:
Sammiex2000 schreef:

Advertentie is inmiddels weg zie ik. Ik zag haar naam ook weer opnieuw voorbij komen in de Facebook groep met de opmerking dat haar ouders er blijkbaar vanaf weten maar er ook niets aan doen.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met degene die van haar 3 dekjes gekocht heeft?

Dat was ik. Het is inderdaad weer dezelfde persoon, je moet maar lef hebben :')
Mijn berichten opent ze niet meer, ik heb wel aangifte bij de politie gedaan net zoals verschillende anderen...
Laatst bijgewerkt door Fitii op 07-02-21 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt