Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joaquim schreef:anoukwendy schreef:Oh de vanilla is gaafhad alleen een bruin randje gemoeten vind ik
maar heb net gister bij ES besteld dus ik koop even niks
mocht die een bruin randje gehad hebben dan had ik hem waarschijnlijk wel gekocht. dus misschien goed voor mijn geld dat die dat niet heeft.
Eef_Bam schreef:Vraagje voor mensen die de nieuwe ES dekjes met dat lelijke logo hebben: Valt dat logo met wat stiksels doorknippen te verwijderen of wordt dat heel lastig? Dat witte dekje met bordeauxrode bies zou geweldig bij mijn bordeauxrode jasje staan. Maar hou niet van logo's, en zeker niet zo'n grote opzichtige.
Ik bedoel dus niet alleen het metaal eraf maar heel dat vlakje, is dat eraf te halen denken jullie?
Avanti schreef:linda2008 schreef:Hallo allemaal, mag ik me hier ook melden?
Wij zijn al groot fan van ES, maar dit jaar trekt de collectie van PS mij meerDit is mijn knappe pony
[ [url=m/bELGWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat dekje staat je paard echt fantastisch!
paljaslaura schreef:Saaams schreef:Zodra ik mijn/een dressuurzadel heb wil ik enorm graag de faded fuschia.
Maar ik heb een witte pony en het wordt een bruin zadel.
Gaat dat wel staan. Iemand een voorbeeld?
[ [url=m/8qwkFq.png]Afbeelding[/url] ]
op wit kan (bijna) alles
anoukwendy schreef:Eef_Bam schreef:Vraagje voor mensen die de nieuwe ES dekjes met dat lelijke logo hebben: Valt dat logo met wat stiksels doorknippen te verwijderen of wordt dat heel lastig? Dat witte dekje met bordeauxrode bies zou geweldig bij mijn bordeauxrode jasje staan. Maar hou niet van logo's, en zeker niet zo'n grote opzichtige.
Ik bedoel dus niet alleen het metaal eraf maar heel dat vlakje, is dat eraf te halen denken jullie?
Ik denk wel dat het te doen is als je geduld hebt. Ik denk dat het op dezelfde manier vast zit als dat ze tekst op dekjes naaien. Heel veel draadjes dus, dus als je geduld hebt moet het wel lukken
Weet alleen niet hoe dat logo op dat vierkante stofje zit. Ik heb hem wel besteld om te kijken of ik hem in het echt ook zo lelijk vind dus als je nog kan wachten tot donderdag kan ik je antwoord geven daarop