Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gurly schreef:Hallo,
Ik lees af en toe mee in deze topic.
Mijn tinkermerrie heeft nu een kent en masters zadel en ik wil graag een nieuwe.
Heb verschillende boomloze zadels getest. Vond het heel fijn, maar heb de dag er na te veel last van m'n rug. (rugpatient)
Nu zat ik te denken aan flexibele zadels. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik ben wel scheef en wil dat mijn paard daar zo weinig mogelijk van voelt. (aan mijn scheefheid is helaas niet veel aan te doen. Ik doe wel veel aan rechtrichten met het paard)
Julu72 schreef:Waar gaat jullie voorkeur naar uit: dressuur, springen, western...? En hebben jullie ook wedstrijdambities of is het vooral lekker recreatief en genieten maar?
Sommige Ghostzadels zien er inderdaad leuk uit, maar ik ben de westernkant op gegaan en dan is er geen echt Ghostmodel wat zou kunnen. Ik had wel begrepen dat je fenders kon bestellen, maar ja, dan heb je nog geen fork en een echte westernlook.
Zelf vind ik de Bob Marshall heerlijk zitten (en in de winter gratis 'kontverwarming') en op mijn Barefoot Cherokee heb ik nu al twee vakanties heerlijke (lange) buitenritten gemaakt zónder pijnlijke spieren achteraf. Gewoon echt genieten dus.
pmarena schreef:Super keuze hoor!
Ik kan wel zeggen dat ik al aardig wat hele enthousiaste reacties ontvangen heb van mensen die een pasconsult van Teteltee (ofwel Lilianne) gehad hebben
Mensen zeggen echt dat het erg prettig en interessant was, veel verduidelijkt heeft en ze er echt veel aan gehad hebben dus dat is altijd goed