pmarena schreef:39,90 euro
Prima prijsje dus
heb je ook een foto ervan?

als ik dan die singel ga bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Joenohoe heeft een schaapje van FRA erbij gekocht van me , die past alleen op de maat 1 Barrydale
Zijn er in bruin en naturelkleur. Schaapje van FRA gaat over het middenstuk van de originele seatsaver , ik vind dat een fijner systeem dan het vervangen van de originele seatsaver door een gehele nieuwe schaap-seatsaver
Naaltje schreef:goh, die libra ziet er ook wel interessant uit!
Iets in mij blijft nieuwsgierig of ik nu wel met een bf-cheyenne achtig zadel uit de voeten zou kunnen, nu ik zelf fatsoenlijker kan zitten...
uudje schreef:Die pads voor onder een libra zijn wel heel gaaf.
Zouden die ook onder een barefoot cheyenne passen?
ydnew schreef:alvast bedankt voor de info over ervaring met boomloos met wat meer steun/ wrong voor de minder stabiele ruiter.
meer info en tips is/zijn altijd welkom! Ik vind de voorpret van uitzoeken en sites bekijken ook erg leuk!
we willen niet meteen beslissen wat we gaan kopen maar willen iig in het vroege voorjaar dat de paardjes wat nieuws hebben voor het volgende drukke seizoen. maar alle types die worden aanbebovelen ga ik nader bekijken!
ellepel schreef:buitenzinnig...ik zie jouw foto net staan en ik zie daar dat de onderkant/dekje van het zadel helemaal omhoog kan tot in de pommel.
bij de pfiff die ik nu heb kan dat nooit want daar onder zit een stuk stof die rechttuit zit en dat dus verhinderd.
ik moet vanmiddag eerst maar es kijken dan of dat zadel wel goed in elkaar zit.
ik vond al oude foto's terug van de cheyenne op mijn appie(haha) en daar zit het ook net zoals op jouw foto
Citaat:Die Appie's toch
![]()
Voor zover ik weet heeft het bedrijf de Libra maakt ook spullen voor Barefoot gemaakt en werkt ook voor FreeMax... ik neem aan dat ze daar van leren?