germie schreef:Nou, ik heb ooit een stubben voor mijn 3-jarige op maat laten maken, met de belofte dat deze ook aangepast kon worden. Na 1.5 jaar was het gewoon over en uit, niet meer passend te maken (eigenlijk al binnen een maand problemen). Zadelmaker gaf m'n paard dus maar de schuld, en mijn bovenbeenlengte (ja, die was al zo bij aankoop en is niet veranderd). En dan moet je een zadel van 1600 euro voor minder dan 800 weer verkopen.
Vorig jaar voor mijn paard opnieuw een zadel op maat laten maken, een Massimo. Ook 1 en al ellende, zou ook weer aan mijn paard liggen. Dus ik heb gezegd van dan zet ik nu het hele verhaal met naam en toenaam op internet. Je doet maar zei die zadelmaker. Gelukkig was alleen 1 berichtje met het hele verhaal op internet genoeg om m'n zin te krijgen, want nog geen half uur na plaatsen kreeg ik telefoontje dat er nog even over gesproken moest worden. Maar anders had ik rechtsbijstand e.d. er allemaal bijgehaald.
Kortom, er kan nu wel gezegd worden van het gaat wel passen of het kost niet zo veel, maar als het moment daar is wordt er niet thuisgegeven. Ik heb dat nu 2 keer meegemaakt.
Ik zou het zwart op wit willen hebben dat je dan voor 200 euro een andere boom erin kunt laten zetten en dat het dan weer past (wat je moet dan ook kussens e.d. aanpassen).
Zou ook niet inzien waarom die niet zou kunnen, het zadel is tevens ook op het paard gemaakt in Engeland, dus ze kunnen het daar ook weer aanpassen