Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:42

germie schreef:
Nou, ik heb ooit een stubben voor mijn 3-jarige op maat laten maken, met de belofte dat deze ook aangepast kon worden. Na 1.5 jaar was het gewoon over en uit, niet meer passend te maken (eigenlijk al binnen een maand problemen). Zadelmaker gaf m'n paard dus maar de schuld, en mijn bovenbeenlengte (ja, die was al zo bij aankoop en is niet veranderd). En dan moet je een zadel van 1600 euro voor minder dan 800 weer verkopen.
Vorig jaar voor mijn paard opnieuw een zadel op maat laten maken, een Massimo. Ook 1 en al ellende, zou ook weer aan mijn paard liggen. Dus ik heb gezegd van dan zet ik nu het hele verhaal met naam en toenaam op internet. Je doet maar zei die zadelmaker. Gelukkig was alleen 1 berichtje met het hele verhaal op internet genoeg om m'n zin te krijgen, want nog geen half uur na plaatsen kreeg ik telefoontje dat er nog even over gesproken moest worden. Maar anders had ik rechtsbijstand e.d. er allemaal bijgehaald.
Kortom, er kan nu wel gezegd worden van het gaat wel passen of het kost niet zo veel, maar als het moment daar is wordt er niet thuisgegeven. Ik heb dat nu 2 keer meegemaakt.

Ik zou het zwart op wit willen hebben dat je dan voor 200 euro een andere boom erin kunt laten zetten en dat het dan weer past (wat je moet dan ook kussens e.d. aanpassen).

Zou ook niet inzien waarom die niet zou kunnen, het zadel is tevens ook op het paard gemaakt in Engeland, dus ze kunnen het daar ook weer aanpassen

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:10

Vrijdag komt hij bij mij een zadel aanmeten. De reden is helaas wat minder (mijn zadel is vorige week gestolen). Maar ik vond het tegelijk een mooie aangelegenheid om een zadel compleet aan te meten aan mijn paard. :)
Ik ben erg benieuwd! :D

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:32

Stacey schreef:
Vrijdag komt hij bij mij een zadel aanmeten. De reden is helaas wat minder (mijn zadel is vorige week gestolen). Maar ik vond het tegelijk een mooie aangelegenheid om een zadel compleet aan te meten aan mijn paard. :)
Ik ben erg benieuwd! :D

Ga je vast en zeker geen spijt van krijgen.
Ze zitten geweldig!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:34

ik wil misschien ook een van de brandt zadel kopen maar ik twijfel nog tussen de hulse bos en van de brandt, wat is beter heeft iemand met allebi ervaring?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:38

Ik heb van beiden een zadel.
Kwalitatief merk ik geen verschil.
De service van Arno is sneller.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:41

Over zijn service ben ik zelfs nu al te spreken. Vanmiddag gebeld en vrijdag komt hij al! :j

Wel jammer dat het waarschijnlijk 9 tot 10 weken zal duren eer het zadel er is (ivm kerst, oud en nieuw, etc). :+

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:43

en hoe is het aan meten?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:52

Blijkbaar is dat prima anders was iedereen niet zo tevreden. :D

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 23:11

Kwalitatief zullen de zadels wel zo,n beetje hetzelfde zijn, alleen er zit wel een groot verschil tussen de service van Brandt zadels en de service van hulsebos.

Voorheen vond ik de service super bij hulsebos, dat vind ik nu maar k*t met peren!

Kom je bij mij uit de buurt stacey?
Arno is namelijk vrijdag ook bij ons op stal.

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 23:13

Stacey schreef:
Over zijn service ben ik zelfs nu al te spreken. Vanmiddag gebeld en vrijdag komt hij al! :j

Wel jammer dat het waarschijnlijk 9 tot 10 weken zal duren eer het zadel er is (ivm kerst, oud en nieuw, etc). :+

Ga er maar vanuit dat het nog ietsje langer duurt want bij mij zat er geen kerst en oud en nieuw tussen en heb er ook 11 weken op moeten wachten.
Maar het is ook maar net hoe druk het is.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 08:02

Oef :+ Nouja, hij zou een leenzadel achterlaten, dus ik kan sowieso weer aan de slag. :D

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 12:46

Arno heeft gisteren bij mij ook een leenzadel gebracht! Zit echt heerlijk en paard loopt er goed onder! Ben benieuwd hoe mijn eigen zadel dan komt te zitten! :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 13:18

Vanmiddag komt hij weer bij ons. Ben benieuwd wat er veranderd moet worden...

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 15:09

manueeltje84 schreef:
germie schreef:
Nou, ik heb ooit een stubben voor mijn 3-jarige op maat laten maken, met de belofte dat deze ook aangepast kon worden. Na 1.5 jaar was het gewoon over en uit, niet meer passend te maken (eigenlijk al binnen een maand problemen). Zadelmaker gaf m'n paard dus maar de schuld, en mijn bovenbeenlengte (ja, die was al zo bij aankoop en is niet veranderd). En dan moet je een zadel van 1600 euro voor minder dan 800 weer verkopen.
Vorig jaar voor mijn paard opnieuw een zadel op maat laten maken, een Massimo. Ook 1 en al ellende, zou ook weer aan mijn paard liggen. Dus ik heb gezegd van dan zet ik nu het hele verhaal met naam en toenaam op internet. Je doet maar zei die zadelmaker. Gelukkig was alleen 1 berichtje met het hele verhaal op internet genoeg om m'n zin te krijgen, want nog geen half uur na plaatsen kreeg ik telefoontje dat er nog even over gesproken moest worden. Maar anders had ik rechtsbijstand e.d. er allemaal bijgehaald.
Kortom, er kan nu wel gezegd worden van het gaat wel passen of het kost niet zo veel, maar als het moment daar is wordt er niet thuisgegeven. Ik heb dat nu 2 keer meegemaakt.

Ik zou het zwart op wit willen hebben dat je dan voor 200 euro een andere boom erin kunt laten zetten en dat het dan weer past (wat je moet dan ook kussens e.d. aanpassen).

Zou ook niet inzien waarom die niet zou kunnen, het zadel is tevens ook op het paard gemaakt in Engeland, dus ze kunnen het daar ook weer aanpassen

Daar zou ik ook niet heel bang voor zijn. Heb destijds ook mijn hulsebos door Arno laten verbouwen en dat lag prima.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:25

Ik kom mij hier ook maar eens melden als het mag.
2 weken geleden heeft Arno een zadel aangemeten en nu is het dus wachten daarop.

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:09

@ An_J daar ben ik ook absoluut niet bang voor, als Arno zegt dat het veranderd kan worden straks dan vertrouw ik daar op.

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:10

dolor schreef:
2 weken geleden heeft Arno een zadel aangemeten en nu is het dus wachten daarop.

Nou dat kan nog wel even duren met de feestdagen er tussen :(:)

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:13

manueeltje84 schreef:
dolor schreef:

Nou dat kan nog wel even duren met de feestdagen er tussen :(:)

Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor. Gelukkig wel een leenzadel gekregen totdat mijn zadel er is.

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:23

Zit nu inmiddels al op 5 weken. Kan niet wachten tot het AB zadel klaar is.
Al moet ik wel zeggen dat het leenzadel ook niet slecht zit :)

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:46

Ik had helaas niet zo,n fijn leen zadel, paste wel goed maar ik reed mezelf erop door.

Wat heb ik nu toch hemel op aarde met mijn AB,tje!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:04

Jaaa, ik heb er vanavond ook eentje uitgezocht! Het is de SB geworden, met de halfdikke wrongen. Kan niet wachten!! :D

En ik heb een Ainsley leenzadel. :j

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:05

lekker hard z'n ainsley

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:06

Ik wilde net zeggen, sterkte! :D

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:09

Ja, ik ben benieuwd. := Ik had er dinsdag pas voor het eerst weer opgezeten sinds het breken van mijn stuit 3 maanden geleden, dus ik denk dat ik ergens even een bontje vandaan ga toveren. :')

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 00:11

dat zou ik wel doen