Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthiaaapje schreef:Nino, wel opassen want wat nu goed is kun je met een ander bitje heel makkelijk verpannekoeken.
Elmo1987 schreef:Bitloos, op zich is mijn bijrijdpaard heel braaf en makkelijk en rijden we alleen maar recreatief in het bos. De laatste tijd echter wel wat moeite met direct stilstaan als ik het vraag. Misschien toch een keer een dubbelgebroken bit proberen. Daar heeft de vorige bijrijder mee gereden. Maar het liefst blijf ik zonder rijden.
merrieveulen schreef:Elmo1987 schreef:Bitloos, op zich is mijn bijrijdpaard heel braaf en makkelijk en rijden we alleen maar recreatief in het bos. De laatste tijd echter wel wat moeite met direct stilstaan als ik het vraag. Misschien toch een keer een dubbelgebroken bit proberen. Daar heeft de vorige bijrijder mee gereden. Maar het liefst blijf ik zonder rijden.
direct stilstaan en blijven staan doe je mi op je zit, daar heeft een bit niks mee te maken. stemhulp erbij, maar als je gaat halthouden staat je bit daar los van, in mijn ogen tenminste.