singels + dekjes (mag je kiezen welke je wil)
merk euro-star, van die plekken zie je niets onder het zadel.
doe een goed bod!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bij divoza. Rossner amerika. Tweede hans. En hij ligt goed
 bij divoza. Rossner amerika. Tweede hans. En hij ligt goed  en hij zit nog fijner
 en hij zit nog fijner  :D 17 inch.
:D 17 inch.                                                         Lys schreef:hier de foto's :
singels + dekjes (mag je kiezen welke je wil)
merk euro-star, van die plekken zie je niets onder het zadel.
doe een goed bod!!!
 Ik vind het een super fijn zadel echt een topmerk lange levensduur en goede kwalitiet ik blijf aan Rossner nemen
 Ik vind het een super fijn zadel echt een topmerk lange levensduur en goede kwalitiet ik blijf aan Rossner nemen  

beantsje schreef:huh? die 18 inch is alleen belangrijk voor je kont. Voor je pony's is de boommaat van belang!
 Een 18" zadel kan toch echt te lang zijn voor een pony met een korte(re) rug.
 Een 18" zadel kan toch echt te lang zijn voor een pony met een korte(re) rug. 

Ullwinn schreef:beantsje schreef:huh? die 18 inch is alleen belangrijk voor je kont. Voor je pony's is de boommaat van belang!
Niet helemaal juistEen 18" zadel kan toch echt te lang zijn voor een pony met een korte(re) rug.
Dus het is zeker niet alleen belangrijk voor je kont. Iemand met hele lange benen en een 'dunne'
kont kan trouwens nog steeds een 18" zadel nodig hebben

mistid schreef:Ullwinn schreef:Niet helemaal juistEen 18" zadel kan toch echt te lang zijn voor een pony met een korte(re) rug.
Dus het is zeker niet alleen belangrijk voor je kont. Iemand met hele lange benen en een 'dunne'
kont kan trouwens nog steeds een 18" zadel nodig hebben
ik heb ook niet te lange benen, en voor 1 0f 2 d pony's issie wel groot. als je benen te kort voor de zweetbladen zijn rijd dat ook niet erg fijn

mistid schreef:ik heb ook niet te lange benen, en voor 1 0f 2 d pony's issie wel groot. als je benen te kort voor de zweetbladen zijn rijd dat ook niet erg fijn
 [/quote]
[/quote]  

.
 . 

))
 ))