Overtuig mij; Anky pads.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

enny

Re: Overtuig mij; Anky pads.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:53

Bij mijn paard maakt het qua zweetopname niet uit, het enige verschil is dat de ankypad aan de buitenkant droog blijft, terwijl de andere dekjes helemaal doorweekt zijn. Maar mijn paard zweet al snel heel erg, vooral nu nog met dat wintervachtje en straks door het warme weer Haha! Gelukkig blijft mijn pad wel goedliggen, zit nu dan ook te twijfelen over de nieuwe collectie Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 19:55

Hij bleef bij de mijne goed liggen, van de week er voor het eerst mee gereden. Hij lag nog net zoals bij vertrek, andere dekjes schuiven iets.

AnnaMichiels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:58

Urielle schreef:
Soet schreef:
Inderdaad, Zeg magli heb jij eigenlijk als Anky's gezien hier in België (wv) Ik nog nooit namelijk Nagelbijten / Gniffelen

Ja hoor, ik kocht mijn laatste Ankypad bij AVS in Vorselaar en dat is vast niet de enige winkel die ze heeft Lachen Lydia Dehertoghe heeft ze ook trouwens.

Ik heb mijn Ankys ook in de avs in vorselaar ! een te gekke winkel é .

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:49

@topic-startster: als je al niet overtuigd ben wordt je het nooit meer!! hihi.. smaken verschillen Nagelbijten / Gniffelen

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:20

Ik vind het ook niets hoor. Vind ze niet eens mooi, zo vierkant.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:08

Ik heb laatst een anky vergleken met een HH, en ik zou - als ze niet zo duur waren - voor de anky gegaan zijn. Die ik veel dikker, die van HH was maar heel dun, de anky voelde gewoon veel beter aan. Praktijervaring hebik met geen van beide pads..

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:12

Ik had zelf nooit een Anky gekocht omdat ze zo duur zijn maar ik heb er 1 gekregen van iemand en het baasje van mijn vz-pony heeft er ook 1.
vind de kleuren opzich wel leuk en dat er geen lusjes aan zitten vind ik juist handig ze blijven perfect liggen.
ze slijten niet snel, schuren niet en drogen super snel en zijn ook nog eens super dik en zacht.
ja, ik ben er erg tevreden over.

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 01:30

Lijkt met niet zo handig zonder die lusjes, maar misschien blijven ze zo ook goed liggen, wel raar dat ze niet schuiven zoals velen zeggen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:02

Ik zie de meerwaarde van een Anky pad ook niet zo.

Ik heb nu een HAF dekje en ben er helemaal weg van. Al is Anouar helemaal bezweet, onder het zadel is hij droog

yasmin1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:54

er zijn betere dekjes (KH sport) voor een betere prijs, dus ik ben er niet weg van...

maar ja dit hangt van paard tot paard van smaak tot smaak af!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:42

1 conclusie is er dus:
over de kwaliteit van het dekje is niks aan te merken. maar het is de prijs en de evenwel duidelijk vastgelegde negatieve ervaringen die voor sommigen het hele zaakje in twijfel trekt.
is dit goed geformuleerd?

edit: even ietsjes aangepast.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 03-04-07 20:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:44

En bij een aanzienlijke groep schuiven ze!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:42

en bij de andere groep weer niet Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 23:28

waar ligt dat dan aan? dat ze bij de ene plakken en bij de andere niet..

Strepsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:00

Kijk, ik ga hier niemand overtuigen, iedereen moet op zijn paard leggen wat hij of zij het fijnste vind :d
Zelf vind ik het heerlijke dekjes, bij mijn paard liggen ze prima, schuiven niet, goede vochtopname en door de juiste manier van wassen blijven ze prima in vorm :d
Maar ik snap dat er mensen zijn die het duur vinden en die er minder tevreden over zijn.
WEet je, van de week was ik bij de Kroo lagen daar nep dekjes van Anky, de helft goedkoper, omdat er geen Anky op stond.
Ik zou dan zeggen: wil je ze een keer proberen??? dan kan je dat al voor €15,- Knipoog
haha

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 12:40

Op mijn haflinger liggen ze prima, schuiven niet nemen veel beter zweet op dan andere dekjes.
Ik ben helemaal weg van anky pads!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:30

Strepsel schreef:
WEet je, van de week was ik bij de Kroo lagen daar nep dekjes van Anky, de helft goedkoper, omdat er geen Anky op stond.
Ik zou dan zeggen: wil je ze een keer proberen??? dan kan je dat al voor €15,- Knipoog
haha

Maar die zijn wel meestal van geheel andere materialen Knipoog
En dáár betaal je juist voor Knipoog
En het merkje zal vast ook wel wat kosten Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:06

Soet, ik ben het helemaal met je eens ! Lachen
Ik vind het echt érg irritant dat Anky's geen riempjes hebben.
Verder zijn ze duur, en vind ik ze ook niet mooi. (de kleur, de vorm en dan al helemaal dat vieze Anky logo Nagelbijten / Gniffelen)
Ik ga zelf liever voor een shabrak met vorm, riempjes, en een mooie kleur Lachen
Maar ik vind dat dit gewoon een en al mening is, iedereen vind wat anders.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:18

Ik hoef het zelf ook niet zo; die riempjes idd, maar vooral die prijs en dan wetende dat je ook grotendeels voor de naam, dat leuke merkje, betaald. Nagelbijten / Gniffelen

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 21:51

Riempjes of niet,, Je blijft ervoor betalen.. Knipoog

Strepsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 10:56

XchantjuhX schreef:
Strepsel schreef:
haha

Maar die zijn wel meestal van geheel andere materialen Knipoog
En dáár betaal je juist voor Knipoog
En het merkje zal vast ook wel wat kosten Clown

Dat valt reuze mee, ze zijn iets dunner, maar voor de rest merk ik weinig verschil hoor!!!
Heb namelijk ook hoofdzakelijk Anky dekjes, dus ken het verschil Knipoog
Maar als je ze eens wil proberen kun je het beste bij die goedkope beginnen, zijn die fijn, kan je altijd nog die duurdere kopen Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:18

Ik vind ze supermooi, heb er zelf 4 en ik gebruik bijna geen andere meer. Ik trek ze in de kamer en dan zitten ze niet strak op de schoft. Verder verschuiven ze niet want mijn zadel past goed en vooral: ze VERSLIJTEN niet!!!
Ik heb zo nog een 4-kant model van de eerste collectie en dat ziet er nog als nieuw uit.

Maar doe vooral wat je zelf wil Haha!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:21

Hmm ik denk niet dat ik je kan overtuigen. Ik heb er zelf geen. En om heel eerlijk te zijn lijken ze me helemaal niks. Ik vind ze wel mooi, maar ik denk dat ze heel erg gaan schuiven en ik vind ze ook wel aan de dure kant Bloos

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 17:01

Lara_Silver schreef:
1 conclusie is er dus:
over de kwaliteit van het dekje is niks aan te merken. maar het is de prijs en de evenwel duidelijk vastgelegde negatieve ervaringen die voor sommigen het hele zaakje in twijfel trekt.
is dit goed geformuleerd?

edit: even ietsjes aangepast.

Dit topic heb ik juist gestart om te vragen van wat vinden jullie nu van de kwaliteit van een anky pad.
Waarop veel positieve reactie's zijn gekomen, maar minstens evenveel negatieve reactie's op gekomen zijn! (schuiven,verkleuren,vlug kapot,..)
Dus het lijkt mij dat er iets aan je conclusie moet veranderen Nagelbijten / Gniffelen

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 21:03

Ik heb 2 Ankypads, ik zal even mijn ervaringen ermee delen:

Mijn paard is een vrij fijn gebouwde kwpn'er van 1.77m. De Ankypads blijven op hem heel goed liggen. Maar ik heb wel de indruk dat ze op iets rondere paarden vaker schuiven.

Het neemt het zweet best goed op (nu ook weer niet revolutionair) en de pad is niet doordrongen met paardenzweet zoals vele dunnere dat wel zijn.

Een negatief puntje vind ik: Mijn rode had ik 1x gewassen en de stiksels waren al gelost. Voor dergelijk dure pad zou dit toch niet mogen vind ik.

Verder ben ik er tevreden over, maar het is absoluut niet zo dat ik ze FANTASTISCH vind.
Ik gebruik mijn andere dekjes even vaak als de Anky's en ik vind ze niet beter of slechter.

Neutrale mening dus. Alleen vind ik dat ze iets goedkoper zouden mogen zijn. Maar bon, je betaald mee voor de naam he!