Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miekske schreef:Kyrseltje schreef:
Anne komt in september met Vianne hier heen komt ze apeldoornseruiterkampioenschappen rijdenDan hoeft ze niet met clubdekje
Owjaa?Dan gaak der ook aan mee doen
Kyrseltje schreef:Anseltje schreef:Ik heb denk ik best wel een goed ideetje!![]()
Want als we nou lichtblauw dekje doen.
(kleur van boktachtergrond-- en die kleur staat vrijwel elk paard!!)
en dan het logo in kleur??
Dan lijkt het nog het meeste op bokt echt!
Whaha..
joah! KOmt Vianne aan met bokt op dr rug
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:
joah! KOmt Vianne aan met bokt op dr rug
Whoeii met en gillende bokker op dr rug!
Kyrseltje schreef:okii gezellig, komt Livona ook bij mij 's nachts danMaaree.. hoe willen we dat doen met trailers... kyyhyyr de meeste dromen zijn bedrog..
Kyrseltje schreef:miekske schreef:[Owjaa?Dan gaak der ook aan mee doen
okii gezellig, komt Livona ook bij mij 's nachts danMaaree.. hoe willen we dat doen met trailers... kyyhyyr de meeste dromen zijn bedrog..
Ziiggy__ schreef:Er is nu al een halve rel over de kleur. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen!! dus waarom geen dignen die je erop kan naaien.. Is dat teveel werk gevraagt ?
Iemand uit het bokt-team moet het een beetje inhanden nemen wil het eerlijk gaan etc. Je moet ook even denken aan dat het veel tijd kost om voor iedereen een ander kleur dekje te bestellen dan nog gaan kijken welk kleur dekje naar welk adres moet. Wie heeft overgemaakt wie niet etc etc etc....
Ik weet niet of iemand zo gek is om daar '' zijn '' vrije tijd in te gaan steken. Omdat ik weet dat er veel, (lees: heel veel) tijd in gaat zitten..
miekske schreef:Kyrseltje schreef:
okii gezellig, komt Livona ook bij mij 's nachts danMaaree.. hoe willen we dat doen met trailers... kyyhyyr de meeste dromen zijn bedrog..
Week nie
Wij hebben iig een 2 paards trailerWhaha
Anseltje schreef:
Kyrr, floris mag wel wat gewicht kwijt..
Hij rent er gewoon achter aan
2 lekkere merrie's voor zn neus!
moet lukke toch??
dees_daan schreef:als iedereen nou even serieus reageerd, en niet dom gaan auweh*eren, komen er nog mensen doorheen, met WEL serieuze posts, en hoeft Bart geen 20 pagina's met alleen maar onzin te gaan lezen.
en idd een kleur die iedereen mooi vind is niet haalbaar.. daarom ben ik ook voor iets wat er op te naaien is, dan kan je zelf kiezen of je een dekje of pad wil, hoe dik, en wat voor kleur/maat enz
lolaaatjuhh schreef:ben ik ook mee eens. Gewoon losse logo's om te kopen kan je ook nog op je dekens naaien ook!