switchx: leuk hé! waar woon je ergens dan?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ja dat is inderdaad beetje ver weg 
zal ook vast wel prijzig zijn.. (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je neemt
)
) heb ook nog een paars dekje liggen die ik nog moet afmaken, dus die kan dan voor de zomer
,
dat krijg je als je lappen koopt op de markt, voor 1 euro, en dan later er achter komt dat het mooier is als er nog een rand zwart overheen loopt
en je niet meer zoveel over hebt, en dan naar de markt gaat, en ziet dat die lappen niet meer tussen de stapel liggen, (en dan kan je gaan wachten tot er ooit weer eens iets komt
) omdat je weigert meer geld uit te geven
en dan binnenkant van een dekbed als vulling en fleece bovenkant 
laat je foto zien als je hem af hebt?
tenminste.. heb nooit van iemand gehoord dat het niet kan.. dat het gaat branden,
Chantal86 schreef:Fleece kan geen kwaad idd. Misschien zelfs lekkerder dan het normale katoen waarvan de normale dekjes zijn. Ik maak ze in ieder geval wel zelf de dekjes
ben wel benieuwd
BianCatjee schreef:Chantal86 schreef:Fleece kan geen kwaad idd. Misschien zelfs lekkerder dan het normale katoen waarvan de normale dekjes zijn. Ik maak ze in ieder geval wel zelf de dekjes
Heb je ook foto's van je zelf gemaakte dekjes?ben wel benieuwd
Dat is een fluoriserende gele 
Dit is een paarse:p, en die had ik gebruikt voor de binnenkant van de gele
Dit was voor een wijfie van 11 gemaakt, zwart met een paarse bies rand, en roze gevulde hartjes
en je kan maken wat je mooi vind!
) plaats ik wel een foto

(precies met mijn gekleurde strepen mee)
. Ik heb geen patroon in het dekje genaaid
. En toch schuift het niet
:D.
haha Chantal86 schreef:Dank je wel voor de complimenten om dat gele dekje. Ik heb geen patroon in het dekje genaaid
. En toch schuift het niet
:D.
Dus wie zo'n leuk dekje wilt pb me maar haha
Ze zijn € 16,50haha

(L)
(hij is pas 2 dus moeten nog zadel etc. laten maken)

leuk dat logo
maakt hem uniek
(subtiele verwijzing naar mijn zadel
onderschrift ) nehoor, grapje 
Slotty schreef:knap zeg!leuk dat logo
maakt hem uniek
![]()
@bianCatjee, dat is duur hoor, een zadel laten maken! Kan je beter een wintec 2000 nemen.. met verwisselbare boom(subtiele verwijzing naar mijn zadel
onderschrift ) nehoor, grapje
handig die naden erdoorheen, dan schuift het niet!
hoeduur is zo'n lap stof? en hoeveel gebruiken jullie?

dus dat gaat helaas niet door..
en ik had nog een oud dekbed (daar de vulling van gebruikt) en een oude zachte handdoek
dus hoefde eigenlijk alleen 3 euro voor het fleece kleed te betalen
de rest had ik al..