unamie schreef:Jodievanmij schreef:Ok ik heb Meneer Kootstra uit Groningen net een uur aan de telefoon gehad. Hij heeft mij alles over zadels verteld en ben nu een heel stuk wijzer. Hij komt zeer betrouwbaar over en ik geloof hem. Zoals hij het argumenteert is het eigenlijk allemaal heel logisch. Ik ben dus overtuigt dat een diepe zit helemaal niet verkeerd hoeft te zijn! Het is gewoon de combinatie van alles en natuurlijk de pasvorm van het zadel....
wat zijn zijn argumenten dan?
anders blijft het weer zo vaag
Ik zou zeggen bel hem maar eens dan hoor je ze wel.. Ik kan het lang niet zo goed uileggen dan hem en ik wil niet dat het dan weer verkeerd over komt dus als je het wilt weten bel hem maar.. Je kan me pben voor zijn nummer. En ja hij weet volgens mij als geen ander waar hij het over heeft. En kijk top ruiters zoals anky, edward, Hans Peter , Marlies etc.. die rijden toch ook heus wel met de zadels waar wij ook wel mee rijden en moet je zien hoe ver die zijn. Dus het hoeft niet per definitie niet goed te zijn als je een diepe zit hebt. Het past alleen bij het ene paard wel en bij het andere paard niet. + dat het bij de paarden (bij welk paard dan ook) gewoon wel goed aangemeten moet zijn anders kan elk zadel( ook een vlak zadel) funest zijn voor de rug..