Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:De tudor 17,5 inch is 44cm dacht ik.
Klopt dat plaatje wel? Is C en D niet omgedraaid?
Edit:
[ [url=m/JPN2Ep.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vreemd dat het afwijkt van het plaatje. Maar volgens mij is de 44 wel juist van toen ik hem heb gepast.
Ik ga nu kijken voor ander merk die nog korter is.
MarjanB schreef:Als je zo kort nodig hebt zou ik voor ghost kijken. Edix was voor mijn merrie helaas ook te langtenminste als je boomloos zou willen
prugelpiet schreef:MarjanB schreef:Als je zo kort nodig hebt zou ik voor ghost kijken. Edix was voor mijn merrie helaas ook te langtenminste als je boomloos zou willen
Liever niet, je zit vaak zo ‘hoog’ op je paard. Maar ik neem het zeker mee, want ik moet vooral iets wat past. Heb jij nu een ghost? Welk model? Ik zie dat de ook wat zadels hebben die al wat meer lijken op een normaal zadel. Maar ze lijken alsnog wat lang?
Fudge schreef:Ik heb nog ff gemeten: tudor 17 inch kom ik op 42cm
MarjanB schreef:Mijn merrie heb ik moeten laten inslapen. Voor mijn andere paard heb ik een edix. Je zou kunnen kijken of freehorse bij jou in de buurt zit? Die heeft beide merken.
Wonkeydonkey schreef:Ik heb een jonge Fjord die tzt een zadel "moet", nu ben ik al aan het rond kijken om te zien wat ik wil.
Mijn vraag is, zit een Tudor hetzelfde als een boomzadel of is het meer bareback?
En worden ze op maat gemaakt of zijn het standaard maten?
Ik weet natuurlijk niet hoe dit uitgroeit dus het is sws nog koffiedik kijken.
lies schreef:Ziet er goed uit! Is deze nu ook gebouwd op een leren boom?