Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saskia9 schreef:Ohhh mooi mcjv
Farjen schreef:Het valt mij op dat dikwijls de mensen die een bescheiden/normale collectie hebben, er vaak een "collectorsitem" hebben tussen zittenzoals Olive of mustard
Anoniem schreef:Is de rand van de mesh zachter? Mijn paard heeft inmiddels echt een behoorlijke schuurplek van mijn andere dekjes gekregen. Ik heb de suède. Twijfelde dus over een sensitive maar vind ‘t online aanbod maar karig. Mesh helpt dus ook bij jou? Ga ik daar nog eens naar kijken namelijk!
Anoniem schreef:Is de rand van de mesh zachter? Mijn paard heeft inmiddels echt een behoorlijke schuurplek van mijn andere dekjes gekregen. Ik heb de suède. Twijfelde dus over een sensitive maar vind ‘t online aanbod maar karig. Mesh helpt dus ook bij jou? Ga ik daar nog eens naar kijken namelijk!
Farjen schreef:Het valt mij op dat dikwijls de mensen die een bescheiden/normale collectie hebben, er vaak een "collectorsitem" hebben tussen zittenzoals Olive of mustard
Jessie2020 schreef:Hoe is die denim in gebruik? Is de onderkant wel lekker zacht? Hij lijkt me niet fijn als ik de foto’s zo zie.
afkepieteke schreef:Farjen schreef:Het valt mij op dat dikwijls de mensen die een bescheiden/normale collectie hebben, er vaak een "collectorsitem" hebben tussen zittenzoals Olive of mustard
Ik moet zeggen dat de Olive mijn allereerste Lemieux dekje was, heb m al bijna 2 jaar maar het blijft mijn favoriet.Vorige week las ik dat die enorm gewild is, dat heb ik echt nooit geweten. Net als de blush pink, die lijkt ook heel erg in trek te zijn.
Jeanines99 schreef:Jullie kennen deze site vast al maar hier heb ik laatst mijn Fuchsia gescoord. Ze hebben nog een paar kleurtjes die verder (volgens mij) nergens meer verkrijgbaar zijn. Als je ze mailt krijg je de voorraadlijst, dan kun je precies zien wat ze nog allemaal op voorraad hebben.
https://reitsport-nuddelhof.de/
Verzenden was wel prijzig; €20,00 maar als je dit deelt met anderen die ook iets bestellen dan valt het wel mee. Pakje was er binnen 2 dagen.
bliksemflits schreef:Jeanines99 schreef:Jullie kennen deze site vast al maar hier heb ik laatst mijn Fuchsia gescoord. Ze hebben nog een paar kleurtjes die verder (volgens mij) nergens meer verkrijgbaar zijn. Als je ze mailt krijg je de voorraadlijst, dan kun je precies zien wat ze nog allemaal op voorraad hebben.
https://reitsport-nuddelhof.de/
Verzenden was wel prijzig; €20,00 maar als je dit deelt met anderen die ook iets bestellen dan valt het wel mee. Pakje was er binnen 2 dagen.
Ik kan alleen verzenden naar Duitsland kiezen?