Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:24

Ohhh mooi mcjv <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:12

Het valt mij op dat dikwijls de mensen die een bescheiden/normale collectie hebben, er vaak een "collectorsitem" hebben tussen zitten :D zoals Olive of mustard

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:19

Farjen schreef:
Het valt mij op dat dikwijls de mensen die een bescheiden/normale collectie hebben, er vaak een "collectorsitem" hebben tussen zitten :D zoals Olive of mustard

Haha ja dat heb ik ook. Ik heb de mustard, terracotta en beige :') en mijn zusje heeft onder andere de olive haha

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:25

Ja ik heb spijt dat ik mijn olive verkocht heb terwijl ik hem niet eens mooi vond op mijn paard _O-

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:33

Ik ben qua collectie iets beperkter qua kleuren omdat één van mijn paarden alleen tegen sensitive en mesh kan.

Ik heb de volgende dekjes
Sensitive
Black
Navy
Bennetton blue
Hunter Green
Wit

Mesh
Benneton blue
Grey
Bruin in cc

Loire
Peacock
French rosé

De loire was in de hoop dat mijn paard er tegen kon maar helaas. Ik vind ze wel echt prachtig, maar het randje is te hard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:38

Is de rand van de mesh zachter? Mijn paard heeft inmiddels echt een behoorlijke schuurplek van mijn andere dekjes gekregen. Ik heb de suède. Twijfelde dus over een sensitive maar vind ‘t online aanbod maar karig. Mesh helpt dus ook bij jou? Ga ik daar nog eens naar kijken namelijk!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 02:25

Saskia9 schreef:
Ohhh mooi mcjv <3

Dankjewel <3

Farjen schreef:

Ik moet zeggen dat de Olive mijn allereerste Lemieux dekje was, heb m al bijna 2 jaar maar het blijft mijn favoriet. :+ Vorige week las ik dat die enorm gewild is, dat heb ik echt nooit geweten. Net als de blush pink, die lijkt ook heel erg in trek te zijn.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:33

Bij mijn bijrijdpaard hebben wij de fuchsia en corn blue. Voor mijn eigen merrie de denim. Dat waren toen dekjes die in stock waren en nu zijn ze discontinued. Daarom zijn het een soort colkectors items, maar op moment van kooen wss nog volop verkrijgbaar.

Alhoewel ik de denim op de kop heb getikt via mp toen die al discontinued was.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:42

Hoe is die denim in gebruik? Is de onderkant wel lekker zacht? Hij lijkt me niet fijn als ik de foto’s zo zie.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:34

Anoniem schreef:
Is de rand van de mesh zachter? Mijn paard heeft inmiddels echt een behoorlijke schuurplek van mijn andere dekjes gekregen. Ik heb de suède. Twijfelde dus over een sensitive maar vind ‘t online aanbod maar karig. Mesh helpt dus ook bij jou? Ga ik daar nog eens naar kijken namelijk!

Mesh heeft inderdaad een zachtere rand dan de suède. Dus dat werkt bij mij net zo goed als de sensitive. Een stalgenoot is van suède ook overgestapt op alleen mesh en ook daar helpt het goed.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:38

Anoniem schreef:

Ik heb ook een mesh aangeschaft, stuk zachter dan de suede inderdaad maar paard krijgt helaas nog flinke schuurplekken ervan (in de winter) dan heb ik ook wel een mega gevoelig paard qua vacht/huid dus kan mij voorstellen dat het wel het proberen waard is. Mesh is sowieso fijn voor in de zomer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:39

Ik heb zowel de olive als de mustard 8-)
Alleen die laatste zou ik nog graag voor mijn springzadel willen proberen bemachtigen, maar is geen must.

De olive, citron en ink springdekjes hangen veilig in de kast, daar heb ik een baselayer bij en die wil ik houden voor wedstrijden, clinics etc.

Een fuschia zou de max zijn op mijn bonte en enorm vloeken op mijn roodbruine en net daarom wil ik 'm misschien alsnog proberen vinden. Alleen vond de dochter van de stalbaas dat mijn blush pink "toch écht niet hoorde op mijn 2 arme ruinen" _O-

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:54

Farjen schreef:

Ik moet zeggen dat de Olive mijn allereerste Lemieux dekje was, heb m al bijna 2 jaar maar het blijft mijn favoriet. :+ Vorige week las ik dat die enorm gewild is, dat heb ik echt nooit geweten. Net als de blush pink, die lijkt ook heel erg in trek te zijn.[/quote]

Hahaha ja dit! Olive was ook mijn eerste Lemieux :D

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:32

Jessie2020 schreef:
Hoe is die denim in gebruik? Is de onderkant wel lekker zacht? Hij lijkt me niet fijn als ik de foto’s zo zie.

Ja de onderkant is gewoon hetzelfde als de normale suedes. Ik gebruik hem eigenlijk alleen bijna nooit. Maar dat heeft meer te maken dat ze vaker geblesseerd is dan kan lopen. Als ik dan weer mag, gebruik ik liever de peacock, mint of midnight, want die vind ik mooier:+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:34

afkepieteke schreef:
Farjen schreef:

Ik moet zeggen dat de Olive mijn allereerste Lemieux dekje was, heb m al bijna 2 jaar maar het blijft mijn favoriet. :+ Vorige week las ik dat die enorm gewild is, dat heb ik echt nooit geweten. Net als de blush pink, die lijkt ook heel erg in trek te zijn.

Hahaha ja dit! Olive was ook mijn eerste Lemieux :D[/quote]

Afbeelding

Hier was die ook de eerste aankoop. Maar het zadelvormige dekje van mijn stalgenoot/ mijn bijrijdpaard heeft me enthousiast gemaakt.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:56

Haha die Olive heb ik ook. 2 jaar terug een keer gewonnen met een actie op Facebook!
Verder heb ik de Luxury Eurojump Benneton Blue, de normale suede dus in olive, corn blue (zie ik ook niet veel) en de mint. En nog de oude carbon mesh half square burgundy :D

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:07

Haha de Olive was inderdaad ook mijn allereerste! *\o/*

Jeanines99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:09

Jullie kennen deze site vast al maar hier heb ik laatst mijn Fuchsia gescoord. Ze hebben nog een paar kleurtjes die verder (volgens mij) nergens meer verkrijgbaar zijn. Als je ze mailt krijg je de voorraadlijst, dan kun je precies zien wat ze nog allemaal op voorraad hebben.
https://reitsport-nuddelhof.de/

Verzenden was wel prijzig; €20,00 maar als je dit deelt met anderen die ook iets bestellen dan valt het wel mee. Pakje was er binnen 2 dagen.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:27

Zoey sla je slag, ze hebben daar de Heritate zo te zien!

Weet iemand waarom de Mulberry? Spectrum nergens te verkrijgen is?

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:28

Oornetje full van Lemieux zit erg mooi. Gister mee gereden, pony heeft haar koppie er weer bij als het kraakt van de wind in de bak. Maar nu gleed mijn hoofdstel en oornetje af met rijden. Ze was zo mooi aan het draven en ineens zag ik een gewone oor. Braaf beestje als ze was draafde mooi door terwijl de boel naar beneden gleed _O- dus ho stop. Afgesprongen en de boel er weer opgedaan.

Hebben jullie een stuk manen erbij weg geknipt of zetten jullie het vast aan touwtjes?
Mijn haflinger heeft nog al een dikke voorpluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:39

Voorpluk in een vlecht doen.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:14

Jeanines99 schreef:
Jullie kennen deze site vast al maar hier heb ik laatst mijn Fuchsia gescoord. Ze hebben nog een paar kleurtjes die verder (volgens mij) nergens meer verkrijgbaar zijn. Als je ze mailt krijg je de voorraadlijst, dan kun je precies zien wat ze nog allemaal op voorraad hebben.

Verzenden was wel prijzig; €20,00 maar als je dit deelt met anderen die ook iets bestellen dan valt het wel mee. Pakje was er binnen 2 dagen.

Ik kan alleen verzenden naar Duitsland kiezen?

Jeanines99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:27

bliksemflits schreef:
Jeanines99 schreef:

Ik kan alleen verzenden naar Duitsland kiezen?

Ja vergeten te zeggen haha, als je naar Nederland wil versturen moet je ze even mailen.

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:35

Als er een groepsbestelling gedaan wordt dan wil ik graag ook een dekje mee bestellen. Ik kan deze bestelling eventueel ook zelf doen. :)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:42

Omg het eerste dekje dat ik zag was de beige en ik werd helemaal euforisch! En toen zag ik dat ie niet op voorraad was _O-