Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:Ik zelf vind de polo's wel krap vallen omdat het niet echt elastisch is. Heb meestal een L en heb laatst de roze van de zomercollectie van 2020 gekocht en daar een xl van genomen want als ik de L uit deed hoorde ik het overal kraken en was best strak.
Balenciaga schreef:Vandaag eindelijk eens met de Teal Green bandages gereden! Nu de Azalea nog
[ [url=m/Vkveh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/feE450.jpg]Afbeelding[/url] ]
aaidaa schreef:Balenciaga schreef:Vandaag eindelijk eens met de Teal Green bandages gereden! Nu de Azalea nog
[ [url=m/Vkveh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/feE450.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de Teal Green echt prachtig! Maar ik vind ook dat ik geen dekjes meer nodig heb.Ben benieuwd hoe de Azelea set bij jullie staat! Ik heb wel de Azelea polo, maar om dezelfde reden het dekje niet. Ik word ook zo hebberig van dit topic, op mijn donkerbruine paard staan al die fellere kleuren goed.
Marrit13 schreef:Lastig is dat he? Zag je ad voorbij komen op FBAls ik naar mezelf kijk zou ik ca 30 voor dekje, ca 20/25 voor shirtje, ca 35 voor vest willen betalen.
Zitten er ook glitters in de polo en het vest trouwens? (Ik vraag dit voor een vriendinGrapje)
Stal_Fiore schreef:Wat zou ik nog voor deze complete set kunnen vragen?
Verkeerd is hele goede staat, niet veel gebruikt en gedragen.
Vind het zo lastig inschatten. Ik wil natuurlijk niet te vee vragen, maar ook niet mezelf benadelen. Set heeft me nieuw €250,- gekost.
Anky Tawny Brown set
Zadeldek maat full dressuur
Oornetje maat full
Vest maat L
Polo maat L
Handschoentjes maat 7,6
[ [url=m/JtRIdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xC9BDZ.jpg]Afbeelding[/url] ]