Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dus hier komt 'ie.

hobbelheks schreef:Vandaag ongeveer 20 km gereden. Laatste KMS liep pony niet zo fijn meer en bij het afzadelen droge vierkantjes onder de beugelophanging. Foto is wat scheef trouwens
Ik denk dat mij manier van rijden in combineer ghost. Nog niet optimaal is.
). Ter geruststelling: bij Jack zijn die plekken na de volgende verharing weer helemaal verdwenen. (De pad heb ik toen niet meer gebruikt natuurlijk). 
Ik hoop het, ze lijkt echt geen last te hebben van haar zadel (rij momenteel met een normaal dek en een bont onderleggertje) maar als ik haar sympanova dek opleg en je schuift een beetje omdat het zadel wat verschoven is dan spant ze zich wat op, dus het zal irritant zijn voor haar.
Die sterft nog liever dan dat ze toont dat ze pijn heeft. Het viel me dus echt op dat ze deze keer wel iets liet merken!

Wist wel niet dat het zo erg kon zijn, zeg 

Ik heb recent nog twee broeken gehad met fabricagefouten ook, ik denk dat ik een beetje vervloekt ben.

) waren het behalve Arabiertjes vooral juist de Haflingers en Fjorden die witte plekken in hun vacht kregen.