PartoutZ schreef:PartoutZ schreef:Oh joh echt? Mijn paard krijgt gelukkig geen schuurplekken van de Trizone, maar ik doe ze ook stevig om. (niet te stevig natuurlijk) Ook geen zweet, alleen een enkele keer onder de drukpunten.
Ik zou persoonlijk niet gaan voor bandages.. wat je wel moet doen zou ik ook niet durven zeggen, dus aan mij heb je even niet zoveel
Hier moet ik op terug komen. Mijn paard heeft inmiddels schuurplekjes van de Trizone beschermers.......![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met de Air-Cooled BL1 Eventing Beschermers?? Of de Air-Cooled Original Eventing Beschermers? Beide van PE.
Interessant topic! Ik heb ook beschermers van Tri-Zone (bruin en wit) en het valt mij inderdaad op dat dat ze beide schuurplekken krijgen na lang gebruik. De pasvorm is ook erg slecht. En dan pak ik toch weer de normale peesbeschermers. Heb ook nog van die Passoabeschermers met gaten liggen, maar die zijn weer lastig om te doen. Vooral bij een jong paard is dat vervelend.
Eens kijken of er hier een goed alternatief te vinden is..

Ze zijn licht, de pasvorm is fijn doordat er een los buigzaam stuk is die op het been aansluit zodra ze om het been zitten. Ze zijn zeker niet warmer dan de Tri-Zones. Uiteraard zit er wel wat zweet onder na het rijden, maar geen schuim of afdruipend zweet.