cognac en dessert glitter gold.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:en als men goed zoek op ervaringen zijn er hier op bokt al mensen geweest die dit ooits gedaan hebben. en ook zei raden aan dat de voorbehandeling zo enorm belangrijk ik. blijft er nog een 'vet' laag op zitten dan is de kans dat het afbladerd enorm omdat er dan idd wrijving ontstaat. anders blijft het super zitten. en ga niet voor het goedkope. dat schijnt toch duurkoop te zijn.
pimaude schreef:Yeahhh net kwam de bezorger met.... de verf!!Heel netjes binnen 2 werkdagen!
![]()
cognac en dessert glitter gold.Voor de zekerheid de aceton en topcoat erbij gekocht, goedkoop is duurkoop hoorde ik mensen hier al zeggen..
Iris82 schreef:StalNollie schreef:over het invetten van het spul ik denk dat je gewoon met blank in kunt vetten hoor. het is tenslotte gewoon leer. ik zou dan niet met zwart invetten.
of het blijft zitten is hier al meerdere keren gemeld bij de laarzen. daar ziet men niks aan.
Vind je dat betrouwbaar SN? Volgens mij rijdt niemand er nog langer dan twee weken mee rond dus een erg betrouwbaar referentiekader heb je nog niet.
Als het na twee maanden gaat bladderen bij de meesten dan is het toch best zuur. Ik zou met echt dure zadels en laarzen toch echt nog wel even wachten.