Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
eefj33 schreef:Ik denk niet dat dat heel mooi is eerlijk gezegd... Ik hou van eenheidmaar als je ook je springzadel (deels) brons zou verven zou het helemaal te gek zijn! Denk dat dat erg stoer staat
Leen_ schreef:Ik heb eindelijk reactie terug gehad. Een van de verfpotjes hadden ze niet op voorraad en gaan ze dus terug betalen. Het andere komt wel aan (hoop ik). Dat hadden ze me toch ook gewoon zelf kunnen mailen? Moet ik daarom twee weken wachten, met verschillende mails te sturen en geen antwoord te krijgen...
Wel jammer... Maargoed, de andere verf komt wel gewoon aan. Daar ga ik denk ik mijn chaps mee verven, of mijn halster. Ik weet het nog niet goed.
eclair98 schreef:Die gene van dat borsttuig etc.., waarom verf je het hoofdstel en borsttuig niet in een kleur bij het zadel?
olafgek schreef:Leen_ schreef:Ik heb eindelijk reactie terug gehad. Een van de verfpotjes hadden ze niet op voorraad en gaan ze dus terug betalen. Het andere komt wel aan (hoop ik). Dat hadden ze me toch ook gewoon zelf kunnen mailen? Moet ik daarom twee weken wachten, met verschillende mails te sturen en geen antwoord te krijgen...
Wel jammer... Maargoed, de andere verf komt wel gewoon aan. Daar ga ik denk ik mijn chaps mee verven, of mijn halster. Ik weet het nog niet goed.
In het roze toch he Leen?dat zal rasje leuk vinden hehehehe
Leen_ schreef:olafgek schreef:
In het roze toch he Leen?dat zal rasje leuk vinden hehehehe
Ahumhoop maar dat ze niet perongeluk roze ofzo opsturen
bruin is goed