Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vientje schreef:Ik heb vandaag voor het eerst met mijn zadelprojectje gereden, en hij is helemaal goedgekeurd hoor!Zit goed en paardlief loopt er fijn onder, plus de verf heeft niet afgegeven (ondanks vochtig weer). Hij ziet er echt picobello uit
Fototoestel nog op stal maar zal morgen wel een foto plaatsen
Lisa99 schreef:Nou het halster is uit de wasmachine, en woow wat een verschil!! Het is niet helemaal schoon, dus ik zit erover te denken om hem dadelijk of morgen nog een keer in de wasmachine te gooien met weer wat flink wasmiddel en vlekkenzout. Maar ik kreeg net ook te horen van het meisje die hem heeft gegeven dat het halster al 1 jaar zo vuil in de garage lag, dus grote kans dat hij dus niet helemaal super schoon wordt. Maar dan hier de beloofde foto's, helaas lijkt het op de foto's net of er geen verschil in zit maar in het echt is dit wel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lovepaard123 schreef:Lisa99 schreef:Nou het halster is uit de wasmachine, en woow wat een verschil!! Het is niet helemaal schoon, dus ik zit erover te denken om hem dadelijk of morgen nog een keer in de wasmachine te gooien met weer wat flink wasmiddel en vlekkenzout. Maar ik kreeg net ook te horen van het meisje die hem heeft gegeven dat het halster al 1 jaar zo vuil in de garage lag, dus grote kans dat hij dus niet helemaal super schoon wordt. Maar dan hier de beloofde foto's, helaas lijkt het op de foto's net of er geen verschil in zit maar in het echt is dit wel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zie volgensmij wel verschiljaa mischien ff met een schuursponsje..
Vientje schreef:Mijn VZH-projectje te paardPaard was zoals gezegd anti-foto, dus heb haar hoofd er maar niet op gezet
![]()
[ Afbeelding ]
Dit was hoe hij er eerst uit zag:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-FXOPPXV8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MA4GR8YC.jpg
Komt ook meteen goed van pas, mag mijn dressuurzadel pas weer gebruiken wanneer de zadelmaker de vulling gefikst heeft. Dus de komende tijd ook dressuren met deze