Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pas_de_Deux schreef:MartineC1711 schreef:Ik vind het lastig om het juiste punt te vinden om te meten... Echt vanaf de binnenkant van de ellebogen? Dus tegen de benen aan?
InderdaadTegen de benen, binnenkant van de ellebogen.
Pas_de_Deux schreef:Ik had eigenlijk een aantal al binnen verwacht maar we kregen gisteren bericht van Fairfax dat ze in Engeland nog steeds in productie zijn... Dus ik verwacht dat er nog een weekje overheen gaat.
Veel singels die we nu in bestelling hebben staan zijn alweer verkocht, dus het is echt afhankelijk van de maat/kleur/uitvoering die je wilt wanneer die leverbaar zal zijn.. Ik kan even voor je kijken?
Letizia schreef:Dat is opzich goed nieuws! Na alle berichten hier, ben ik ook benieuwd geworden naar deze singel, alleen is 55cm eigenlijk net echt iets te lang voor onze Arabische merrie... 50cm of zelfs 45cm komt beter in de buurt!
Ik wacht dus nog even af
Letizia schreef:Ja blijkbaar
Heb nu een singel van 50cm en die is net aan precies lang genoeg
Maar misschien ben ik wel mis hoor, ik begreep nl dat ie tot aan het randje van je dekje moet komen, maar volgens mij scheelt het per dekje hoe lang dat is. Vrees alleen dat als ik langer dan 50 cm doe, ik te weinig gaatjes aan m'n singelstoten heb:+