Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar nog wel goedkoop (zoals de andere 6,95) lrtj_ schreef:Een fleecedeken met de huissense vlag lijkt mij wel wat.

BlizzardBoy schreef:Engelse vlag dekje
Dekje met naam
Gewaagde kleuren( paars groen, roze blauw)
En ook bijpassende kinderkleding

Jackytje schreef:Spullen met de Belgische vlag.Heb ik niet zo vaak zien voorbij komen!
_MC_ schreef:

Lara_Silver schreef:Mooie hoofdstellen zonder sperriem, simpele zadelvormige zadeldekjes de kleur zwart. Maar ik woon niet meer in Nederland helaas, hier is het bijna niet te vinden.
Annabel schreef:
lrtj_ schreef:Dat motief lijkt mij wel gaaf met babyblauw maar dan wel een deken met hals.

roombolletje schreef:Winterhandschoen waar je mee kan rijden, super lekker warm, niet snel stuk en je moet de topjes eraf kunnen halen ivm riempjes vast en los maken...
Erg moeilijk te vinden
Sammyy schreef:Ik miste toen ik pas zwanger was een soort van positie rijbroek.
Er zijn genoeg tussenstukken te krijgen waardoor je je gewone rijbroek kunt blijven dragen. Maar mijn ervaring is dat die stukken snijden. En als je er zo'n lapje aanhebt wat achter het rits gedeelte zit, blijft dat ook niet fijn zitten.
Ik heb hier op Bokt ook er na gezocht, op internet naar gezocht, maar ik kon het niet vinden. Terwijl ik hier op Bokt wel veel mensen zag schrijven, dat ze zo'n broek wel zagen zitten.
Ik denk dan aan een soort zwangerschapslegging-model. Maar dan stevigere stof en kniestukken/zitvlakken.
Ook een rijbroek met een extra buikstuk (net als bij een positie spijkerbroek) zullen het goed doen.
Overigens denk ik dat de prijzen niet al te hoog zullen moeten worden, aangezoen de meeste zwangere dames de broek net een paar maanden zullen gebruiken?
Edit, even linkjes van foto's ter verduidelijking toegevoegd.
Een zwangerschapslegging (Vooral het gedeelte óver de buik is erg prettig! ):
http://img.hema.nl/products/zwangerscha ... alarge.jpg
Een rijbroek dat wel heel zachte comfortabele stof heeft, maar steviger is dan een legging:
http://www.decathlon.nl/products-pictur ... 612724.jpg
Een zwangerschapsspijkerbroek:
http://www.kleding.nl/L7471634/Yessica- ... sjeans.jpg
En tot slot de tussenstukken waar ik het over had:
http://www.buikband.com/images/product_ ... mabelt.jpg
EmmyJoycee schreef:Dan een betaalbare regendeken niet al te duur, ongevoerd. en dan een in het knal roze ofzo en dan met blauwe hartjes
EmmyJoycee schreef:er is toch ook 1 x een deken geweest met peace teken en veel opvallende dingen? die vond ik een x in een heel oud topic. Die wou ik toen kopen maar dat kon niet meer.. Die vond ik zo vet !
_merel_ schreef:Ik zou graag losse dekenonderdelen willen kunnen bestellen.... Van mijn 2 winterdekens zijn de voorsluitingen kapot.... Maar ik kan ze online los niet vinden....
Er zijn van die westernpads waar de schoft uit/weggesneden is. Zijn die er ook voor dressuurzadels? Mijn hafje heeft exceem en daardoor soms n schuurplek precies op de schoft.... Het liefste leg ik daar geen dekje op.....
irene_sarah schreef:Ook ik mis veel artikelen voor shetlanders. Veel winkels hebben het niet. En als het er wel is, zijn het vaak hele 'kinderachtige' spulletjes..
En verder ben ik ook al best lang opzoek naar een leuke, niet standaard, winterdeken voor mijn D pony. De meeste goede dekens zijn standaard een donkere kleur. En ik zou er nu juist zo graag iets opvallends op willen leggen!
EmmyJoycee schreef:Nog iemand die een opvallende deken wil!!
Gypsylady schreef:Hoofdstellen met vaste neusriem (hunter hoofdstel of als men hoofdstel)
Alleen dan met een beetje meer bling en betaalbaar
siepenteun schreef:Een jeansdekje met een zilvere rand lijkt mij leuk
dancer_ schreef:Meer kleuren touwhalstersmaar nog wel goedkoop (zoals de andere 6,95)

Crista schreef:Geen idee of het al genoemd is maar ik mis een pony hoofdstellen in het bruin met gecombineerde neusriem maar NIET aansnoer!
En ik mis bruine pony voortuigen.
Liefst kleur london
En een betaalbare versie van de rambo multibridle in het lichtbruin en van goede kwaliteit maat pony
En.... Ff denken... Ben al maaaaanden op zoek naar een knal geel setje, peesjes en dus een mooi pad.

Ik ga zo even kijken als ik nog wat voorbeelden kan vinden voor dekens, of een wat in elkaar geknutselde

wereld schreef:_MC_ schreef:
Ohhh haha gaaf!!
eline10 schreef:Wat ik mis, of nouja wat verbeterd mag worden is een zo'n vliegenkapje in maat shet.
Elke keer als je er 1 koopt, is m'n shet een ezel door die veelste grote 'oren'