Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:33

Ik miste toen ik pas zwanger was een soort van positie rijbroek.
Er zijn genoeg tussenstukken te krijgen waardoor je je gewone rijbroek kunt blijven dragen. Maar mijn ervaring is dat die stukken snijden. En als je er zo'n lapje aanhebt wat achter het rits gedeelte zit, blijft dat ook niet fijn zitten.
Ik heb hier op Bokt ook er na gezocht, op internet naar gezocht, maar ik kon het niet vinden. Terwijl ik hier op Bokt wel veel mensen zag schrijven, dat ze zo'n broek wel zagen zitten.

Ik denk dan aan een soort zwangerschapslegging-model. Maar dan stevigere stof en kniestukken/zitvlakken.
Ook een rijbroek met een extra buikstuk (net als bij een positie spijkerbroek) zullen het goed doen.

Overigens denk ik dat de prijzen niet al te hoog zullen moeten worden, aangezoen de meeste zwangere dames de broek net een paar maanden zullen gebruiken?

Edit, even linkjes van foto's ter verduidelijking toegevoegd.

Een zwangerschapslegging (Vooral het gedeelte óver de buik is erg prettig! ):
http://img.hema.nl/products/zwangerscha ... alarge.jpg

Een rijbroek dat wel heel zachte comfortabele stof heeft, maar steviger is dan een legging:
http://www.decathlon.nl/products-pictur ... 612724.jpg

Een zwangerschapsspijkerbroek:
http://www.kleding.nl/L7471634/Yessica- ... sjeans.jpg

En tot slot de tussenstukken waar ik het over had:
http://www.buikband.com/images/product_ ... mabelt.jpg
Laatst bijgewerkt door Sammyy op 15-09-12 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:34

Ja zachte printen
Lekker warm in de winter

EmmyJoycee

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:38

Dan een betaalbare regendeken niet al te duur, ongevoerd. en dan een in het knal roze ofzo en dan met blauwe hartjes :D

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:39

Jaaaaaaaaaa Doe nu egtpenny:)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:41

er is toch ook 1 x een deken geweest met peace teken en veel opvallende dingen? die vond ik een x in een heel oud topic. Die wou ik toen kopen maar dat kon niet meer.. Die vond ik zo vet ! :D

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:02

Ik zou graag losse dekenonderdelen willen kunnen bestellen.... Van mijn 2 winterdekens zijn de voorsluitingen kapot.... Maar ik kan ze online los niet vinden....

Er zijn van die westernpads waar de schoft uit/weggesneden is. Zijn die er ook voor dressuurzadels? Mijn hafje heeft exceem en daardoor soms n schuurplek precies op de schoft.... Het liefste leg ik daar geen dekje op.....

irene_sarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:05

Ook ik mis veel artikelen voor shetlanders. Veel winkels hebben het niet. En als het er wel is, zijn het vaak hele 'kinderachtige' spulletjes..

En verder ben ik ook al best lang opzoek naar een leuke, niet standaard, winterdeken voor mijn D pony. De meeste goede dekens zijn standaard een donkere kleur. En ik zou er nu juist zo graag iets opvallends op willen leggen!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:10

Nog iemand die een opvallende deken wil!! :D

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:05

Oeh een fleecedeken met een Schiermonnikoogse vlag lijkt me ook wel gaaf! Maar dan niet over de gehele deken(is een gestreepte vlag namelijk), maar een gedeelte op een leuke creatieve manier.
Dan ben ik vast de enige Schiermonnikoger met zo'n deken, dat lijkt me wel stoer!

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:28

roombolletje schreef:
Winterhandschoen waar je mee kan rijden, super lekker warm, niet snel stuk en je moet de topjes eraf kunnen halen ivm riempjes vast en los maken...
Erg moeilijk te vinden O:)

Bij vishandschoenen kijken

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:32

Hoofdstellen met vaste neusriem (hunter hoofdstel of als men hoofdstel)
Alleen dan met een beetje meer bling en betaalbaar

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 07:46

Een jeansdekje met een zilvere rand lijkt mij leuk

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 07:53

Meer kleuren touwhalsters :) maar nog wel goedkoop (zoals de andere 6,95)

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 08:10

Dat jeans is gaaf

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 08:22

Geen idee of het al genoemd is maar ik mis een pony hoofdstellen in het bruin met gecombineerde neusriem maar NIET aansnoer!
En ik mis bruine pony voortuigen.
Liefst kleur london

En een betaalbare versie van de rambo multibridle in het lichtbruin en van goede kwaliteit maat pony

En.... Ff denken... Ben al maaaaanden op zoek naar een knal geel setje, peesjes en dus een mooi pad.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 11:02

lrtj_ schreef:
Een fleecedeken met de huissense vlag lijkt mij wel wat.

Ik ben bang dat er niet genoeg ruiters in huissen wonen die deze deken willen kopen :P

BlizzardBoy schreef:
Engelse vlag dekje
Dekje met naam
Gewaagde kleuren( paars groen, roze blauw)
En ook bijpassende kinderkleding

Dekjes met de engelse vlag bestaan, maar die probeer ik nog even naar Nederland te halen.
Dekjes met naam kunnen we zo voor je borduren.
Dekjes zijn in vrijwel ieder denkbare kleur te krijgen :j
Bijpassende kleding in de meeste gevallen ook wel, maar ik probeer daar ook altijd met de collectie rekening mee te houden.

Jackytje schreef:
Spullen met de Belgische vlag. :) Heb ik niet zo vaak zien voorbij komen!

Jaa, die bestaan niet of houden ze goed verborgen.
Ik ben druk bezig om meer naar België te verkopen, dus wellicht komen deze producten ook.

_MC_ schreef:

Is zeker mogelijk :j
Ik laat sowieso geen blauwe/zwarte/grijze dekens maken want die zijn er al genoeg.

Lara_Silver schreef:
Mooie hoofdstellen zonder sperriem, simpele zadelvormige zadeldekjes de kleur zwart. Maar ik woon niet meer in Nederland helaas, hier is het bijna niet te vinden.

In Nederland zijn de producten die je noemt wel te vinden.

Annabel schreef:
Voor een merrie, als deken zo'n motief vind ik ergggg lief :D (penny :') )

[ Afbeelding ]

Dat zijn voorbeelden waar ik wat aan heb.
Is zeker mogelijk, dus ik ga hem doorsturen!

lrtj_ schreef:
Dat motief lijkt mij wel gaaf met babyblauw maar dan wel een deken met hals.

Meestal laat ik dekens maken met losse hals, dan kan ieder er mee doen wat hij/zij zelf wilt :)

roombolletje schreef:
Winterhandschoen waar je mee kan rijden, super lekker warm, niet snel stuk en je moet de topjes eraf kunnen halen ivm riempjes vast en los maken...
Erg moeilijk te vinden O:)

Die ken ik inderdaad niet,
Heb je een voorbeeld ?

Sammyy schreef:
Ik miste toen ik pas zwanger was een soort van positie rijbroek.
Er zijn genoeg tussenstukken te krijgen waardoor je je gewone rijbroek kunt blijven dragen. Maar mijn ervaring is dat die stukken snijden. En als je er zo'n lapje aanhebt wat achter het rits gedeelte zit, blijft dat ook niet fijn zitten.
Ik heb hier op Bokt ook er na gezocht, op internet naar gezocht, maar ik kon het niet vinden. Terwijl ik hier op Bokt wel veel mensen zag schrijven, dat ze zo'n broek wel zagen zitten.

Ik denk dan aan een soort zwangerschapslegging-model. Maar dan stevigere stof en kniestukken/zitvlakken.
Ook een rijbroek met een extra buikstuk (net als bij een positie spijkerbroek) zullen het goed doen.

Overigens denk ik dat de prijzen niet al te hoog zullen moeten worden, aangezoen de meeste zwangere dames de broek net een paar maanden zullen gebruiken?

Edit, even linkjes van foto's ter verduidelijking toegevoegd.

Een zwangerschapslegging (Vooral het gedeelte óver de buik is erg prettig! ):
http://img.hema.nl/products/zwangerscha ... alarge.jpg

Een rijbroek dat wel heel zachte comfortabele stof heeft, maar steviger is dan een legging:
http://www.decathlon.nl/products-pictur ... 612724.jpg

Een zwangerschapsspijkerbroek:
http://www.kleding.nl/L7471634/Yessica- ... sjeans.jpg

En tot slot de tussenstukken waar ik het over had:
http://www.buikband.com/images/product_ ... mabelt.jpg

Ik denk dat hier wel markt naar is, maar dat de mensen het snel te duur vinden..
Hoeveel weken van de zwangerschap heb je zo'n broek nodig ?
Maar ik kan eens prijzen opvragen, misschien valt het reuze mee.

EmmyJoycee schreef:
Dan een betaalbare regendeken niet al te duur, ongevoerd. en dan een in het knal roze ofzo en dan met blauwe hartjes :D

Moet te maken zijn!
Ik ga geen 10 verschillende hartjes dekens maken, maar ik ga proberen er volgend jaar winter een aantal klaar te hebben.

EmmyJoycee schreef:
er is toch ook 1 x een deken geweest met peace teken en veel opvallende dingen? die vond ik een x in een heel oud topic. Die wou ik toen kopen maar dat kon niet meer.. Die vond ik zo vet ! :D

Jaa, die heb ik met tijden verkocht.
Waren erg duur..
Maar ik ben aan het kijken of ik er nog wat kan kopen, en dan deze maand hier kan hebben.

_merel_ schreef:
Ik zou graag losse dekenonderdelen willen kunnen bestellen.... Van mijn 2 winterdekens zijn de voorsluitingen kapot.... Maar ik kan ze online los niet vinden....

Er zijn van die westernpads waar de schoft uit/weggesneden is. Zijn die er ook voor dressuurzadels? Mijn hafje heeft exceem en daardoor soms n schuurplek precies op de schoft.... Het liefste leg ik daar geen dekje op.....

Als je wilt mag je me een foto doorsturen van de onderdelen van de dekens die je zoekt.
Ik heb bergen vol van die onderdelen liggen, misschien zitten ze er tussen.

Ik dacht dat ik soort dekjes ooit gezien heb, ik zal eens kijken of ik ze nog kan vinden.. en kijken wat zoiets moet gaan kosten.

irene_sarah schreef:
Ook ik mis veel artikelen voor shetlanders. Veel winkels hebben het niet. En als het er wel is, zijn het vaak hele 'kinderachtige' spulletjes..

En verder ben ik ook al best lang opzoek naar een leuke, niet standaard, winterdeken voor mijn D pony. De meeste goede dekens zijn standaard een donkere kleur. En ik zou er nu juist zo graag iets opvallends op willen leggen!

De vraag naar shetlander spullen is al vaker gekomen.
Ik ben echt op zoek naar voorbeelden.
Wil je dan gewoon effen gekleurde zadeldekjes, halsters, bandages ?

EmmyJoycee schreef:
Nog iemand die een opvallende deken wil!! :D

Die dekens komen er wel!
Nu nog zoeken naar een hele mooie print.

Gypsylady schreef:
Hoofdstellen met vaste neusriem (hunter hoofdstel of als men hoofdstel)
Alleen dan met een beetje meer bling en betaalbaar

Je bedoelt dat de neusriem vast zit aan de bakstukken ?
Ik zie daar nog niet zo het voordeel van in, dan kun je hem toch niet aanpassen op de juiste hoogte ?

siepenteun schreef:
Een jeansdekje met een zilvere rand lijkt mij leuk

Staat op het lijstje..

dancer_ schreef:
Meer kleuren touwhalsters :) maar nog wel goedkoop (zoals de andere 6,95)

Ben ik mee bezig :j

Crista schreef:
Geen idee of het al genoemd is maar ik mis een pony hoofdstellen in het bruin met gecombineerde neusriem maar NIET aansnoer!
En ik mis bruine pony voortuigen.
Liefst kleur london

En een betaalbare versie van de rambo multibridle in het lichtbruin en van goede kwaliteit maat pony

En.... Ff denken... Ben al maaaaanden op zoek naar een knal geel setje, peesjes en dus een mooi pad.

Hoofdstel en voortuig in de maat Pony bestaan, ook met een gewone neusriem.
Het hoofdstel weet ik zeker in de kleur london, voortuig zou ik even naar moeten zoeken.

Rambo kan ik helaas niet zomaar namaken, maar ik kan eens kijken of er een soortgelijk hoofdstel op de markt is.

Dekjes kan ik in werkelijk iedere kleur zo voor je bestellen.. die leverancier heeft namelijk echt 450.000 verschillende dekjes :')
Bijpassende peesbeschermers hebben ze dan weer niet -O-

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:05

Yeah ! :):) Ik ga zo even kijken als ik nog wat voorbeelden kan vinden voor dekens, of een wat in elkaar geknutselde :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:21

Afbeelding

Zo iets? alleen dan zonder dat witte om de hartjes kon het niet zo snel weg halen :P
Alleen vind de kleuren babyblauw-Rood of roze wel heel mooi bij elkaar :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:45

Haha dat is waar maar het is wel een optie voor de lingewaardcup als prijs.

meerhofh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:57

Ik mis de prolite all in one pad, dus niet een onderlegger maar een alles in een dekje. Kan ik niet vinden in een nederlandse webwinkel.
En ook heel handig en lekker warm zijn die mutsen die onder je cap passen voor in de winter. Haal ik altijd bij kraemer in Duitsland en is in NL niet verkrijgbaar. Ze hebben daar nog wel meer van de leuke niet dure dingen die erg handig zijn :D

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:00

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:03

Dankjewel!

Mijn vriend zoekt nog n mannenbroek van n goede stof die ook nog lekker zit op t zadel! (hij vind veel stoffen of echt voor vrouwen en andere zitten vaak niet lekker!)

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:55

wereld schreef:
_MC_ schreef:

Ohhh haha gaaf!! 8-)

Ja vet he?! maar hijs zoooo duur en een vaste hals ben ik ook niet zo fan van... Het hoeft van mij helemaal geen 400 grams deken te zijn... heb liever een 100 grams deken... Daar kan ik dan als het kouder word wel een onderdeken onder doen. Heb ik ook niet allemaal verschilende dekens nodig...

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:01

eline10 schreef:
Wat ik mis, of nouja wat verbeterd mag worden is een zo'n vliegenkapje in maat shet.
Elke keer als je er 1 koopt, is m'n shet een ezel door die veelste grote 'oren' :')

Bedoel je een oornetje of een echt vliegenmasker ?
Met beide producten ben ik bezig.
Komende week gaan ze voor mij oornetjes maken in kleinere maten zodat ik kan gaan passen.

[quote="_MC_"]
Ik bedoel zo'n vliegenmaskertje.
Oke ik ben benieuwd naar het resultaat!

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:29

Hoofdstel met vaste neusriem heb ik wel
Ja zit de neusriem door de bakstukken heen
Is niet uitgebreid in hoogte te verstellen
Maar als bit op de juiste hoogte hangt hang als het goed is neusriem ook goed
Is een jachthoofdstel in Engeland gemaakt
Is alleen heel saai donker bruin zonder bling
zo zijn al de jacht(Hunter) hoofdstellen

Met zo,n neusriem krijg je alleen druk op de neus bij gebruik van de teugels (bit)
En geen mond die wordt dicht gesnoerd door een sperriempje
Wie weet is het wel zo te maken dat de neusriem net als bij sommige betere menhoofdstellen wel in hoogte te verstellen is