Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:zolang is de arizona niet?
mijn pony heeft een hele korte rug...maar de arizona ligt prima op hem.
cherokee is ook een leuk zadel.
enige dat ik totaal niet prettig vindt zijn de kniewrongen
Jennyxx schreef:Weten jullie misschien of het erg is dat een flexibel boomlooszadel brugt als je er niet op zit? Als ik er op ga zitten is het bruggen weg.
En weten jullie misschien of een Startrekk dressuur (= ander zadel dan in bovenstaande vraag hoor) iets te lang mag zijn net als een flexibel boomlooszadel of is de Startrekk daar te stug voor?
uudje schreef:Anoniem schreef:zolang is de arizona niet?
mijn pony heeft een hele korte rug...maar de arizona ligt prima op hem.
cherokee is ook een leuk zadel.
enige dat ik totaal niet prettig vindt zijn de kniewrongen
Een arizona maat 1 is nog langer dan een cheyenne maat 2 dus is echt te lang voor mijn fjord, een cheyenne of cherokee maat 1 kan net.
joliene schreef:Lastig om zo te zeggen van de foto, maar ik denk dat je wel ongeveer goed zit. De kussens zouden van het zadel voor het mooie wel iets korter mogen zijn, maar ik heb verder ook geen ervaring met dat merk.
Ik denk ook inderdaad dat als iemand korte brede zadels ontwikkeld flink geld kan vangen.Heel veel zadels zijn net weer 2 cm te lang of net ietsjes te smal.
Jennyxx schreef:Ik heb ook in een maat 0 gereden (Stella)paste inderdaad prima (na ja ik ben wel 1.70 lang..) Alleen is een maat 0 nog iets van 58 cm lang...
Volgens mij wordt de fabrikant die hele korte brede boomloze zadels (boom zadels trouwens ook) erg rijkEr zijn toch ook veel korte IJslanders, Tinkers, Haflingers ed.
Misschien te veel off-topicmaar hebben jullie een idee waar de 18e rib op haar rug eindigd? Eerste 2 foto's ligt het grasje op de wervel die iets uitsteekt. Laatste 2 foto's ligt het grasje op waar ik vermoed dat de 18e wervel rond omhoog loopt. Pony zat hier nog in wintervacht en is wat dik, kan die inmiddels vervloekte wervel gewoon niet vinden
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=FCA6YOFG